så fik jeg mig ski en brudekjole i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Siber

ja vi (minmor, en veninde og Johanna) var ude og shoppe brudekjole i dag, det var en rigtig hyggelig dag, og nøj hvor var de søde i butikken, det var fantastisk!

Så nu er brudekjoen, slør og sko i orden!

Huha det bliver fantastisk

Knus fra Siber, der lige prøver at komme lidt mere på nettet i morgen! Nu er jeg jo græsenke et stykke tid, så mine aftner skulle jo gerne være frie, har bare været lidt træt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Nadi

Nej hvor godt :)

Glæder mig til det bliver min tur (L)

-Nadia

Anmeld

6. marts 2008

Tynen

Ih hvor er du heldig!!!!

Glæder mig til at se et pics. af dig i den når den tid kommer!!

Trine - Misundelig

Anmeld

6. marts 2008

Sille

ihh skønt.. hvordan ser den ud??

-sille- nysgerrig..

Anmeld

6. marts 2008

Siber

Sille skriver:

ihh skønt.. hvordan ser den ud??

-sille- nysgerrig..

Den er bare flot8D det er en kjole ud i et og der er tyl og det hele, lidt svært at forklare:P men jeg føler mig som en prinsesse i den, uden at være for meget! Vi tog nogen billeder, men jeg tror altså ikke jeg vil ligge dem herind, for tænk hvis der var nogen der lurede som ikke skulle lure med(L)

Men det er lidt underlige at jeg havde en forstilling da vi tig hjemmefra, og det var også det jeg prøvede men endte alligevel med noget helt andet! Åh jeg glæder mig................:)):)):))

hej hop fra en glad siber

Anmeld

6. marts 2008

Siber

og nu skal ww altså virkelig startes for alvor......................Kom så piger nu skal i hjælpe, og det sker fra i morgen! Jeg skal ud og løbe en tur
Siber

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

Siber skriver:

og nu skal ww altså virkelig startes for alvor......................Kom så piger nu skal i hjælpe, og det sker fra i morgen! Jeg skal ud og løbe en tur
Siber

Ej, jamen en lækker brudekjole og et bryllup - det er sgu da den bedtse motivation ever!!
Men eller, hvis du mangler et spark skal jeg lynhurtigt rette mine veltrænede ben i din bagdels retning 8D :D , jeg er nemlig helt ovenpå med den sunde livsstil lige for tiden! I dag har jeg såme rydet op i mine tøjskabe, og at det "gamle" pæne tøj er fundet frem, og alt det store er smidt væk! Nu må det nemlig kun gå én vej - og det er direkte ned i en lækker str 38!
Jeg skriver faktisk dette indlæg iført en svedig træningstrøje - jeg er nemlig netop hjemvendt fra motionscentret, og kunne ikke vente længere med at tjekke indlæg :$ lidt afhængig er man jo ;)

Knus fra Marie - der slet ikke kan få hold på fingrene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.