(oktober) Kiropraktor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Plysbjørnen

Så har Bense været til kiropraktor og ja jeg kan altså godt forstå at knægten egentlig har skreget det meste af 5 mdr.... Knægten har jo forsøgt at sige at det gjorde ondt...

Det viste sig at han 2. øverste nakkehvirvel var låst i højre side så han næsten ikke kunne dreje hovedet til venstre... og så var der gud hjælpe mig også en lås i ryghvirvlerne mellem skuldrebladene...

Stakkels knægt han har jo vitterlig haft ondt... Føler mig egentlig lidt som en dårlig mor fordi jeg ikke har kunnet få nogen (lægen) til at forstå at der var noget galt...

Øv. Men er da glad for at det bliver "lavet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

malou

Trold skriver:

Så har Bense været til kiropraktor og ja jeg kan altså godt forstå at knægten egentlig har skreget det meste af 5 mdr.... Knægten har jo forsøgt at sige at det gjorde ondt...

Det viste sig at han 2. øverste nakkehvirvel var låst i højre side så han næsten ikke kunne dreje hovedet til venstre... og så var der gud hjælpe mig også en lås i ryghvirvlerne mellem skuldrebladene...

Stakkels knægt han har jo vitterlig haft ondt... Føler mig egentlig lidt som en dårlig mor fordi jeg ikke har kunnet få nogen (lægen) til at forstå at der var noget galt...

Øv. Men er da glad for at det bliver "lavet"

pyha... sidder og bliver helt ked på dine vegne
Stakkels lille mand men hvor er det dejligt det er fixet nu

Kan du allerede nu mærke der er forskel på lille Benjamins humør?

knus malou

Anmeld

25. marts 2009

Plysbjørnen

malou skriver:

pyha... sidder og bliver helt ked på dine vegne
Stakkels lille mand men hvor er det dejligt det er fixet nu

Kan du allerede nu mærke der er forskel på lille Benjamins humør?

knus malou

Nu er det jo noget tid siden han er stoppet med han skrige ture... ja så virker han faktisk mere glad, men bedst af alt så har han allerede bedre styr på hans hoved... Det kunne han jo ikke styre før...

Men jo synes da helt klart at jeg kan mærke forskel... Han kigger også helt frivilligt til venstre det gjorde han aldrig før, der skulle man logge ham til at dreje hovedet til venstre...

Anmeld

25. marts 2009

Anja

Rigtigt dejligt, at I allerede kan se han er i bedring

Anmeld

26. marts 2009

Plysbjørnen

Ja det er rigtigt dejligt... Prøv at se her hvor dygtig han sidder, det kunne han ikke før... Han kunne slet ikke holde hovedet til det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.