hvilke mobil skal jeg vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilen mobil

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.215 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

TWT

Nu har jeg fundet frem til disse to. Men jeg kan ikke vælge hvilken

Vil i hjælpe og give en begrundelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

lycly

Har stemt HTC sensation xl da jeg virkelig har en svaghed for htc telefoner. De er så lækre og har et flot udseende både udenpå, men også styresystemet

Anmeld

23. februar 2012

TWT

LunaLykke skriver:

Har stemt HTC sensation xl da jeg virkelig har en svaghed for htc telefoner. De er så lækre og har et flot udseende både udenpå, men også styresystemet

Det er også den jeg hælder mest til

Anmeld

23. februar 2012

Zafir

Jeg er RIGTIG glad for min HTC desire HD og min HTC sensation (arbejdsmobil)... Men jeg har alligevel IKKE stemt sensationXL... Af den simple årsag at jeg syntes det er HELT vildt for dårligt, at de har lavet en musik mobil, uden mulighed for at sætte hukommelseskort i. Der er 16 gb plads og det syntes jeg er alt for lidt. Desuden synes jeg ikke at man får noget ud af den større skærm og det er ligesom 'kun' for at gøre den større.

Jeg ville sige 'alm' sensation. Den har også SUPER lyd til musik og kører kanon med dual core processor, som begge dem du har valgt ellers gør.

Anmeld

23. februar 2012

Ryberg

Jeg har en Samsung galaxy s 2.. Og den styrer for vildt! Er så glad for den på alle måder!
Lækker skærm, lækker kamera, nem at finde rundt i plus den holder strøm helt vildt godt!

Der er jo en grund til den var den bedste mobil i 2011 og stadig styrer for;-)

Anmeld

23. februar 2012

hende-nanna

Har stemt Samsung Galaxy S II, da jeg synes den har alt hvad en mobil skal have.

- En stor lækker skærm.
- En let telefon.
- Rigtig hurtig (godt styresystem).
- Ikke så sart (hvis du skulle tabe den).
- Nem at skrive på (i og med skærmen er så stor).

Min erfaring er, at HTC-telefonerne med tiden kan blive lidt "sløve" i deres touch, hvorimod jeg aldrig har oplevet det med Samsung. Måske har jeg bare været uheldig, men det synes jeg også er en vigtig faktor at have med 

Glæder mig til at høre hvad du vælger 

Anmeld

23. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg har stemt Samsung galaxy sII da jeg selv har den og er ovenud lykkelig for den
Jeg har selv været glad for mine HTC telefoner, men jeg har hurtigt fået problemer med dem ca indenfor 5-6 mdr og de bliver hurtigt langsomme og jeg har haft 4 forskellige

Anmeld

23. februar 2012

TTM

Jeg har selv en HTC - dog wildfire - men ville bestem vælge samsung. Jeg har haft min i 1½ år, og den er blevet sløøøøøøøv i skærmen, og virkelig et irritationsmoment i hverdagen...

Dog udkommer samsung galaxy 3 i løbet af i år, så evt. vent til den udkommer så S2 falder yderligere i pris...

Men smut ned i en butik og prøv dem begge først, hvordan de ligger i hånden osv..

Anmeld

23. februar 2012

TWT

Tak for svar allesammen  

Jeg ved ikke helt hvad jeg vælger endnu, men tager ud og kigger i telenor snart  

Anmeld

23. februar 2012

Pige2009

TWT skriver:

Nu har jeg fundet frem til disse to. Men jeg kan ikke vælge hvilken

Vil i hjælpe og give en begrundelse?

Har stemt blank, da jeg sværger til iPhone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.