Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil gerne have en ny mobil, men er ikke helt klar over hvilke der er in lige nu.
Jeg har en iPhone 4S lige nu, men jeg vil gerne have noget andet end iPhone nu
Så nogle der kanfortælle mig hvad der er in?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TWT skriver: Jeg vil gerne have en ny mobil, men er ikke helt klar over hvilke der er in lige nu. Jeg har en iPhone 4S lige nu, men jeg vil gerne have noget andet end iPhone nu Så nogle der kanfortælle mig hvad der er in?
jeg har en samsung galaxy s 2 den er jeg vildt glad for men ved ikke om den er mere in end så meget andet
den nye nokia lumnia (ikke sikker på det er stavet rigtig) er vidst også meget populær og har hørt den skulle være super god
LunaLykke skriver: Rigtig mange har en samsung galaxy i øjeblikket. Jeg selv har en htc desire S, og jeg er mega glad for den. Tror samsung, htc (og så iphone) er det der er in i øjeblikket
Rigtig mange har en samsung galaxy i øjeblikket. Jeg selv har en htc desire S, og jeg er mega glad for den. Tror samsung, htc (og så iphone) er det der er in i øjeblikket
htc sensation xl, kender du den?
TWT skriver: htc sensation xl, kender du den?
jeg vil også sige den nye nokia der er vist rimelig mange gode ting i den især for folk der syntes de ting er fede som jeg ikke fatter noget af
FrkZier skriver: den nye nokia lumnia (ikke sikker på det er stavet rigtig) er vidst også meget populær og har hørt den skulle være super god
Har jeg også hørt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128