Er jeg sikker på baby har det godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Har ikke været til TS som mange vælger for at sikre sig at bebs har det godt.

Jeg har ikke blødt

Har ikke haft smerter udover ligamentsmerter.

maven er vokset en del de sidste 5 uger

brysterne vokser og har meget ondt i dem, der er kommet tydelige blodåre på dem og maven og de er blevet mere mørk.

Jeg er ekstrem træt og har mange humørsvingninger.

Og har haft kvalme nu i 3 uger med opkast og sygmelding men er ved at komme på toppen igen nu.

Hvis baby ikke havde det godt så havde jeg vel ikke alle de her symp? syntes bare jeg bliver nervøs om baby nu har det godt. der er nemlig 3 uger til NF endnu desværre.

Jeg vil jo selv mene med alle de symp. og kraftige symp at baby har det godt men hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Silas&Mille

Så længe du ikke har blødt eller haft smerter (udover ligamentsmerter), kan du godt være rolig

Jeg har lige født vores nummer to og har ikke fået en TS i nogen af mine graviditeter og begge børn er perfekte

Anmeld

23. februar 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Silas&Mille skriver:

Så længe du ikke har blødt eller haft smerter (udover ligamentsmerter), kan du godt være rolig

Jeg har lige født vores nummer to og har ikke fået en TS i nogen af mine graviditeter og begge børn er perfekte

Hvad er ligamentssmerter? 

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har ikke været til TS som mange vælger for at sikre sig at bebs har det godt.

Jeg har ikke blødt

Har ikke haft smerter udover ligamentsmerter.

maven er vokset en del de sidste 5 uger

brysterne vokser og har meget ondt i dem, der er kommet tydelige blodåre på dem og maven og de er blevet mere mørk.

Jeg er ekstrem træt og har mange humørsvingninger.

Og har haft kvalme nu i 3 uger med opkast og sygmelding men er ved at komme på toppen igen nu.

Hvis baby ikke havde det godt så havde jeg vel ikke alle de her symp? syntes bare jeg bliver nervøs om baby nu har det godt. der er nemlig 3 uger til NF endnu desværre.

Jeg vil jo selv mene med alle de symp. og kraftige symp at baby har det godt men hvad siger i?

tror godt du kan tage det heeeelt roligt, tror din bebs har det helt fint

Anmeld

23. februar 2012

lycly

De eneste symptomer jeg havde på graviditet frem til nf scanningen var kvalme. Og jeg gik med de samme bekymringer som dig, jeg fik nemlig heller ingen ts (anede ikke man kunne få det), så jeg var rigtig nervøs inden scanning. Min største frygt var, at der slet ikke var nogen baby derinde alligevel!
Anyways, det jeg vil sige er, at det er helt naturligt at du er nervøs, men tag det roligt, det lyder som om din baby har det top fint derinde. Så slap du af, og glæd dig til scanningen - det er stort!

Anmeld

23. februar 2012

Silas&Mille

Bondeost skriver:

Hvad er ligamentssmerter? 

Det er når livmoderen begynder at vokse og det så trækker i ligamenterne (ledbåndene) der holder livmoderen.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen, det må ligge til os kvinder at være nervøs.

Men håber min lille bebs hygger sig og har det godt!

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

som udgangspunkt har din baby det jo godt:-)Og det er den tanke du skal blive ved med at have, for trods alt får de fleste gode nyheder til nf:-)

Men nej, man behøver desværre ikke miste sine sympetomer hvis babyen er død, det gjorde jeg ikke, min mave voksede også der ud a, med ligamenssmerter, ømme bryster der voksede flere str osv, havde klassiske symptomer hele vejen, men den var nu stadig død derinde efter ca 8 ugers tid mente de.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.