(februar) Til scanning med Lucas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Diana...

Hej Piger

I morgen kl 11.15 skal vi til scanning med Lucas han skal ha scannet sine hofter da de ikke kan komme helt ud i 180 grader så de ville lige scanne ham for at være sikker på at der ikke er noget og at han bare er lidt stiv i hofterne, han kan heller ikke strække sine ben helt endnu, så jeg er så nervøs og håber ikke det er noget hvis det er så det noget der kan rettes men det synes jeg jo bare er så synd for min lille baby.

så har brug for nogen for at det ikke er noget at han bare er stiv fordi han har ligget med benene i maven i samme stilling i et halvt år fordi han vente sig meget tidligt og lå sådan hele vejen igennem så der er sgu da ikke noget at sige til man er lidt stiv hi hi.

Knus en nervøs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

vanessa

Håber på det bedeste for dig og lille manden.
Næ det kan jeg godt forstå, hvis han har ligge i den stilling så længe
i din mave....øv øv.
Jeg for det bedeste til dig og familien...

vanessa.

Anmeld

25. marts 2009

Mca<3

Årh søde ,, Krydser fingre for jer Self. er der intet galt der ikke ville kunne fixes ,, Er det hofte skred de evt tænker på ???? Det kan jo helbredes Til jer ..

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

wee så vi kommet hjem fra scanning og de var så finde hans hofter han er bare stadig lidt stiv efter fødslen men det ændre sig. wee er bare så glad.

Anmeld

25. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

wee så vi kommet hjem fra scanning og de var så finde hans hofter han er bare stadig lidt stiv efter fødslen men det ændre sig. wee er bare så glad.

Nårh ,, det var godt der ikke var noget galt ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.