Uge 8+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 8 og jeg har lige sidde og læst lidt om hvordan man har det, der står at man har en del udflyd men det har jeg slet ikke og jeg tisser ikke specielt meget.. Tilgængel har jeg hårde bryster og ømme.. Men er begyndt er være bange for det er unormalt hvis man ikke har udflyd når man gå på toilettet eller på trusserne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er i uge 8 og jeg har lige sidde og læst lidt om hvordan man har det, der står at man har en del udflyd men det har jeg slet ikke og jeg tisser ikke specielt meget.. Tilgængel har jeg hårde bryster og ømme.. Men er begyndt er være bange for det er unormalt hvis man ikke har udflyd når man gå på toilettet eller på trusserne... 

De bøger du læser i, er blot hvordan flertallet har det i den uge.

Det er ikke alle der har det ens. Fx er det ikke alle der er besværet med uren hud, ømme bryster eller det at mærke spark kan for nogen ske for noget tidligere end der står i bøgerne.

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Du skal ikke være nervøs .. Hver graviditet er individuel.. Jeg har feks Ømme bryster, humør svingninger, og murren i underlivet. Hvor jeg har en veninde som kun har haft Kvalme og opkastninger uden de andre symptomer under graviditeten ..  

Så bare rolig .. Du er helt normal ..

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

alle graviditeter er forskellige, så du skal bare være glad for at du har sluppet for alt for mange gener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.