Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: holde tale eller lign. synes I?Hvis ja, hvad gjorde i?
holde tale eller lign. synes I?Hvis ja, hvad gjorde i?
Det er jo helt op til den enkelte. Det er jo ifølge traditionen ikke nødvendigt.
Jeg holdt en tale for min mand
Jeg gjorde ikke
Når (hvis) jeg skal giftes , vil jeg ikke holde en tale .. Jeg er SÅ dårlig til at snakke foran mange mennesker , så jeg ville bare frygte det hele dagen ..
Men det er jo op til en selv .. Hvis du føler for det , så gør det
Det er jo helt op til en selv at bestemme - der er mange der ikke gør. Når jeg engang skal giftes vil jeg dog gøre det. Men er rigtig dårlig til sådan noget og har desuden let til tårer såååå - det bliver kort og præcist
Det er ikke noget bruden skal gøre og jeg har heller aldrig oplevet nogen brude gøre det.
Maja_4000 skriver: Når (hvis) jeg skal giftes , vil jeg ikke holde en tale .. Jeg er SÅ dårlig til at snakke foran mange mennesker , så jeg ville bare frygte det hele dagen .. Men det er jo op til en selv .. Hvis du føler for det , så gør det
Enig.. Jeg ville lave noget andet Fordi ellers vil jeg bare tude hele talen igennem
når jeg bliver gift, har jeg ikke planer om at holde tale, da det ikke er sådan traditionen er, men har bestemt tænkt mig at lave et eller andet der viser min kærlighed til min kæreste (jo så mand på det tidspunkt )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128