Er kaffe fy fy??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

L&V

FruK skriver:

Tak. Har bare glemt alt....  og troede ikke på, at det skulle være nu, så jeg har ikke sat mig ind i det igen.

Jeg har Politikens Graviditetsbog fra dengang i 2003, da jeg sidst var gravid. Den kan sikkert godt gå an endnu.
Men hvis man skal have en god, ny graviditetsbog, hvad skal man så købe i dag?

Tror det er den bedste bog.. Men ellers er der en side her på nettet der hedder min mave den er super god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

L&V

FruK skriver:

Det er altid forskellige udgaver af grøn te, jeg drikker - det er vist ok?

Dog mest vand, det er ikke sådan litervis jeg søber i te hver dag. Men formiddagskaffen skal jeg nok skrue noget ned for.

Der er stadig koffein i bare mindre end sort the med mindre andet er skrevet på pakken

Anmeld

23. februar 2012

FruK

Månsson skriver:

Tror det er den bedste bog.. Men ellers er der en side her på nettet der hedder min mave den er super god

Tak.

Og var ikke klar over at der var koffein i grøn te og cola zero - det vil jeg lige have med i mine tanker så.  

Anmeld

23. februar 2012

MissMona

FruK skriver:

Og der er vel ikke koffein i cola Zero vel??

Der er Aspartam i Cola Zero! Det ville jeg personligt være mere urolig over end koffeinen!

Anmeld

23. februar 2012

L&V

FruK skriver:

Tak.

Og var ikke klar over at der var koffein i grøn te og cola zero - det vil jeg lige have med i mine tanker så.  

Så lidt Der er os noget mindre i grøn the men det er der og i zero er den kun kalorier der er til forskel fra alm cola.. 

Anmeld

23. februar 2012

FruK

MissMona skriver:

Der er Aspartam i Cola Zero! Det ville jeg personligt være mere urolig over end koffeinen!

Ja, selvfølgelig.... det er nok heller ikke specielt godt. Men nu er det ikke så vildt meget cola jeg drikker, at jeg tror det gør noget.

Anmeld

23. februar 2012

sarahjylland

Jeg fik faktisk af vide at fordi mine jernpiller gir MEGET hård mave så var en kop kaffe godt om morgenen til at sætte gang i skidtet  

Anmeld

23. februar 2012

Silas&Mille

Alt med måde

Min mor har fortalt mig at da hun ventede mig drak hun nærmest flere kander kaffe om dagen og det har jeg ikke (som sådan) taget skade af 

mener de kloge hoveder siger det er fint nok at drikke 2-3 kopper om dagen

Anmeld

23. februar 2012

Giraffen

FruK skriver:

Det er 100 år og en madpakke (eller i hvert fald næsten 10 år) siden jeg har været gravid. Men jeg kan huske, at jeg sidst drak koffeinfri kaffe.

Må jeg drikke min kaffe på arbejdet i dag - er det nok bare at begrænse det lidt? Eller skal jeg gå over til te??

Jeg har jo ikke nået at købe noget af det koffeinfrie, og det virker måske også lidt underligt at komme med sin koffeinfri pulverkaffe, så længe der ikke er nogen der ved, at jeg er gravid.

Drikker/drak I kaffe som gravide?

jeg gør altid sådan at den første kop er en almindelig og ellers er det koffeinfri

Men jeg har i ny og næ fået 2-3 kopper kaffe på en dag (fx ved festlige lejligheder) og andre dage har jeg slet ikke drukket kaffe

Anmeld

23. februar 2012

Kofoed.

FruK skriver:

Altså... drikker ind i mellem cola, men det er ikke så meget.

Og der er vel ikke koffein i cola Zero vel??

Og tak.
Jeg drikker en enkelt kop - og så te resten af dagen.

Der er koffein i alt cola, men meget lidt, så der skal flere liter til, før det nærmere sig en kop kaffe. Så det var mere 2 kopper kaffe og cola men te skulle heller ikke være for godt, men aner ikke hvorfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.