vågner mange gange om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Camillos

Hej piger. Jeg er tidligt gravid 5+5, jeg vågner flere gange om natten, hvorfor det ved jeg egentlig ikke, det er bare irriterende.. 

Det er somom jeg har en indre uro og en frygt i min underbevidsthed om at det hele slet ikke kommer til at forløbe godt.. Og så er det vidst også fordi jeg kommer til at ramme mine bryster når jeg vender mig, de er lidt ømme så av.. 

Er der nogle af jer der har oplevet det tidligt i graviditeten ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Munder

Camillos skriver:

Hej piger. Jeg er tidligt gravid 5+5, jeg vågner flere gange om natten, hvorfor det ved jeg egentlig ikke, det er bare irriterende.. 

Det er somom jeg har en indre uro og en frygt i min underbevidsthed om at det hele slet ikke kommer til at forløbe godt.. Og så er det vidst også fordi jeg kommer til at ramme mine bryster når jeg vender mig, de er lidt ømme så av.. 

Jeg tror det er meget normalt i graviditeten Det er jo en ny situation, og graviditeten ligger hele tiden i underbevidstheden.

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Munder skriver:

Jeg tror det er meget normalt i graviditeten Det er jo en ny situation, og graviditeten ligger hele tiden i underbevidstheden.

Ja du har nok ret ... .. det er bare irriterende at man hele tiden skal tænke på det også når man sover hehe 

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

da jeg var gravid, vågnede jeg ofte om natten og havde den følelse af jeg bare havde blødt alt ud - så løb ud og tjekkede, havde ikke blødt.. men det gentog sig næsten hver eneste nat fordi jeg var så nervøs

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

da jeg var gravid, vågnede jeg ofte om natten og havde den følelse af jeg bare havde blødt alt ud - så løb ud og tjekkede, havde ikke blødt.. men det gentog sig næsten hver eneste nat fordi jeg var så nervøs

Ja det er nemlig rigtig belastende..  Nå men jeg må da håbe kroppen indstiller sig på det hele går som det skal på et tidspunkt 

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Ja det er nemlig rigtig belastende..  Nå men jeg må da håbe kroppen indstiller sig på det hele går som det skal på et tidspunkt 

det er suuuper irriterende (endte også med MA) så jeg tvivler på det bliver bedre næste gang

jeg har læst nogen af dine debatter, og jeg håber for alt i verden at din lille spire bliver hvor den er, og du kan få ro i sjælen og en god nattesøvn

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

det er suuuper irriterende (endte også med MA) så jeg tvivler på det bliver bedre næste gang

jeg har læst nogen af dine debatter, og jeg håber for alt i verden at din lille spire bliver hvor den er, og du kan få ro i sjælen og en god nattesøvn

Tak skal du ha .. Ja vi kan jo ikke gøre andet end at håbe.. 

Men jeg synes den her graviditet er meget mere graviditet end de andre... 

Begyndende kvalme, ømme bryster, humørsvingninger, Symptomer der kommer og går.. + (En masse murren i underlivet ) Det har jeg aldrig haft under de andre graviditeter 

Anmeld

23. februar 2012

Mor til Majbørn

Camillos skriver:

Ja - det samme skete ved mig. Det gik over - men for soren da hvor var det traelst.

Det er begyndt at komme tilbage nu hvor jeg er i 3. trimester.

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Tak skal du ha .. Ja vi kan jo ikke gøre andet end at håbe.. 

Men jeg synes den her graviditet er meget mere graviditet end de andre... 

Begyndende kvalme, ømme bryster, humørsvingninger, Symptomer der kommer og går.. + (En masse murren i underlivet ) Det har jeg aldrig haft under de andre graviditeter 

hvor dejligt, så virker det lidt mere som man er gravid hehe mærkeligt at kvalme kan være dejligt, men ja du ved hvad jeg mener

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Ja - det samme skete ved mig. Det gik over - men for soren da hvor var det traelst.

Det er begyndt at komme tilbage nu hvor jeg er i 3. trimester.

Århh..  øv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.