25+0 med halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

LilleLene

LunaLykke skriver:

Rigtig fin mave og ja, man føler nogen gange man får tæsk indefra, sådan som de kan mosle rundt

Mht halsbrand, så undgå at ligge dig ned, den første time efter du har spist. Det er ikke sikkert det hjælper hver gang, men det hjalp nogen gange med mig, jeg døjede også meget med det sidst i graviditeten .

Mit kommer bare rigtig meget når jeg skal i seng :/ så er det ikke så nemt ikke at ligge ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Mor Til Oktober Børn

Fin mave

Ang. halsbrand, så fandt jeg ud af at et par mandler kan tage det,.  (mandler var mine bedste venner den sidste tid)

Anmeld

23. februar 2012

LilleLene

MillesMor111010 skriver:

Fin mave

Ang. halsbrand, så fandt jeg ud af at et par mandler kan tage det,.  (mandler var mine bedste venner den sidste tid)

tusind tak

har prøvet med mandler, her hjælper sun lolly bare bedst.. Men det kommer bare tit når jeg skal sove, og der har jeg ikke lyst til at spise

Anmeld

23. februar 2012

Mor Til Oktober Børn

LilleLene skriver:

tusind tak

har prøvet med mandler, her hjælper sun lolly bare bedst.. Men det kommer bare tit når jeg skal sove, og der har jeg ikke lyst til at spise

Ej så er det bare øv  

Anmeld

23. februar 2012

LilleLene

MillesMor111010 skriver:

Ej så er det bare øv  

Rigtig meget, men sådan er det jo så bare åbenbart man må tage det sure emd det søde

Anmeld

23. februar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

taaak 

Nej det var først på tirsdag

Ahhh okay.. Så huskede eg forkert ville også bare have hørt hvordan det gik hehe

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Rigtig meget, men sådan er det jo så bare åbenbart man må tage det sure emd det søde

Har fået et råd om lidt natron i et glas vand skulle kunne tage det

½ tsk i et stort glas vand eller 1/4 i et lille glas..

Men om det virker har jeg ik afprøvet endnu

Anmeld

23. februar 2012

Mother-love

Super dejlig og flot mave. Åhhh kender det for godt isabella sparkede også som en gal hvis jeg ikke lige sad eller lå som behagede hende hehe. Og halsbrænd ja ja den havde jeg også i stor stil. Det eneste der virkede på mig var samarin.

Håber ikke at vildbassen inde i dig er som isabella jeg var så øm i min mqve til sidst pga hun sparkede så hårdt hele tiden. Men hun havde også massere af plads selv lige inden hun kom ud. Jm sagde at hun havde en luxus villa inde i min mave. Jahhh trods opkast/ kvalme flere gange om dagen indtil uge 18, ekstrem haslbrænd hele tiden, øm mave ondt i ryk og læn så savner jeg sgu tit at være gravid

Anmeld

23. februar 2012

Mor Til Oktober Børn

LilleLene skriver:

Ja det jo det  

Anmeld

23. februar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ahhh okay.. Så huskede eg forkert ville også bare have hørt hvordan det gik hehe

hehe nej det er ikke nemt at huske på andres lægetider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.