Lamaze elefant m båtben duft???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

isabellasmor

Hej piger  

Vi holdte dåb for prinsessen i lørdags, hvilket gik rigtigt godt - hun fik en masse gode gaver, deriblandt en lyserød lamaze elefant med båtben .. Den har en meget kraftig duft af vanilie, og nu har jeg prøvet at Google det uden resultat, men kan jo ikke lade være med at tænke om det er særlig sundt for hende evt og proppe i munden osv, når den dufter på den måde? - i håb om at nogle af jer måske har undret sig over det samme og evt ved hvad det er ved den der dufter ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

isabellasmor

Holdte dåb i søndags ved ikke hvorfor jeg skrev lørdag men det jo ikke det det handler om, bare en lille detalje

Anmeld

5. marts 2012

isabellasmor

5. marts 2012

Clisolka

isabellasmor skriver:

Hej piger  

Vi holdte dåb for prinsessen i lørdags, hvilket gik rigtigt godt - hun fik en masse gode gaver, deriblandt en lyserød lamaze elefant med båtben .. Den har en meget kraftig duft af vanilie, og nu har jeg prøvet at Google det uden resultat, men kan jo ikke lade være med at tænke om det er særlig sundt for hende evt og proppe i munden osv, når den dufter på den måde? - i håb om at nogle af jer måske har undret sig over det samme og evt ved hvad det er ved den der dufter ? 

Hmm vi købte den til Isabella da hun var mindre, men den duftede ikke af vanilie 

Anmeld

5. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det synes jeg ikke, at jeg har oplevet med Lamaze. Men kan godt forstå, at du tænker sådan

Hvis ikke, du kan finde info på nettet, ville jeg prøve, at sende dem en mail

Håber, at du finder ud af det - for det er da ret interessant

Anmeld

5. marts 2012

isabellasmor

Babymor2010 skriver:

Hmm vi købte den til Isabella da hun var mindre, men den duftede ikke af vanilie 

Hmm, har kigget på dem i br osv, og dem de har hængende der dufter også ... 

Anmeld

5. marts 2012

isabellasmor

AnjaM skriver:

Det synes jeg ikke, at jeg har oplevet med Lamaze. Men kan godt forstå, at du tænker sådan

Hvis ikke, du kan finde info på nettet, ville jeg prøve, at sende dem en mail

Håber, at du finder ud af det - for det er da ret interessant

Det tror jeg jeg vil prøve at gøre så . For synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget på nettet 

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

isabellasmor skriver:

Hmm, har kigget på dem i br osv, og dem de har hængende der dufter også ... 

Sjovt, det har jeg ikke været ude for. Jeg købte vores i Babysam, men der burde da ikke være forskel 

Prøv som AnjaM skriver, send dem en mail 

Anmeld

5. marts 2012

isabellasmor

Babymor2010 skriver:

Sjovt, det har jeg ikke været ude for. Jeg købte vores i Babysam, men der burde da ikke være forskel 

Prøv som AnjaM skriver, send dem en mail 

Det prøver jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.