Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Linsi

Ville lige have lidt hjælp her. Jeg begyndte at bløde her for et par timer siden. Har derefter været til vagtlæge. Han mente der ikke var noget galt, han sagde det var meget alm i første trimester. Jeg forstår det bare ikke, jeg har ingen smerter i maven, men lidt i lænden. Jeg er her på fredag 10fulde uger henne. Lægen mente at jeg skulle henvende mig til min egen praktiserende læge i morgen, som så evt skulle sende mig videre til hcg blodprøve. Er der nogen af jer andre der har prøvet det samme? kan ikke lade vær med at tænke katastrofe tanker som spontan abort 

linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

Lindi skriver:

Ville lige have lidt hjælp her. Jeg begyndte at bløde her for et par timer siden. Har derefter været til vagtlæge. Han mente der ikke var noget galt, han sagde det var meget alm i første trimester. Jeg forstår det bare ikke, jeg har ingen smerter i maven, men lidt i lænden. Jeg er her på fredag 10fulde uger henne. Lægen mente at jeg skulle henvende mig til min egen praktiserende læge i morgen, som så evt skulle sende mig videre til hcg blodprøve. Er der nogen af jer andre der har prøvet det samme? kan ikke lade vær med at tænke katastrofe tanker som spontan abort 

linda

Jeg blødte også med min nr to. Tog til egen læge henviste mig til gyn men der var intet galt. Så tror godt du kan tage den med ro selvom det er svært slap af hertil aften og ring så til din læge imorgen. Jeg ville ikke tage på job/skole før jeg havde talt og været til læge.

for at det er ingenting.

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Jeg har, men det er nok ikke noget du vil synes godt om at høre. Håber nogen kommer med et godt svar

Anmeld

22. februar 2012

Linsi

ok det var da godt der ikke var med din nr 2.. hvor meget blødte du var det kun pletblødning? 

Anmeld

22. februar 2012

Myturn

Med min datter blødte jeg ikke.

Men i denne graviditet( er 17+0) idag, har jeg blødt 3 gange. og blev hver gang sendt til scanning af egen læge, baby havde det fint, og var pga sarte slimhinder og fra livmoderhalsen den 2. gang i uge 10.

Det var kun pletblødning, og gammelt blod, krydser for alt er fint med din baby

Anmeld

22. februar 2012

jeanne-skat

min veninde blødte meget i de første 3 mdr og hun har en sund og rask dreng idag, så der behøver ikke være noget galt når man bløder..

Anmeld

22. februar 2012

Linsi

Myturn skriver:

Med min datter blødte jeg ikke.

Men i denne graviditet( er 17+0) idag, har jeg blødt 3 gange. og blev hver gang sendt til scanning af egen læge, baby havde det fint, og var pga sarte slimhinder og fra livmoderhalsen den 2. gang i uge 10.

Det var kun pletblødning, og gammelt blod, krydser for alt er fint med din baby

den vagtlæge jeg lige har været hos sagde det også kunne være sarte slimhinder som hos dig, så det håber jeg på. Han nævnte at det også kunne være en "slimprop" som godt kunne gå i 9-12 uge? lyder meget underligt synes jeg. Hvis jeg må spørge hvilken farve havde dit blod? mit er helt lyst rødt nærmest vandet..gik du alm på job??

Anmeld

22. februar 2012

kiwilouise

Lindi skriver:

den vagtlæge jeg lige har været hos sagde det også kunne være sarte slimhinder som hos dig, så det håber jeg på. Han nævnte at det også kunne være en "slimprop" som godt kunne gå i 9-12 uge? lyder meget underligt synes jeg. Hvis jeg må spørge hvilken farve havde dit blod? mit er helt lyst rødt nærmest vandet..gik du alm på job??

det skal nok gå smuksak  jeg havde også lidt blødninger selvom jeg var 12 uger henne. fik samme besked som dig med irreteret slimhinder.

er sikker på h*n vokser trygt inde i din lille mavse

Anmeld

22. februar 2012

Myturn

Lindi skriver:

Ja jeg arbejder stadig

Det var den første gang også vandet lyst rød, ganske lidt Ville de ikke scanne dig når du alligevel var derinde?

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Lindi skriver:

linda

har mistet i uge 8... blev henvist til en skanning som ingen graviditet viste, og herefter hcg test.. forstår ikke de ikke tilbød en skanning med det samme i stedet. er da synd du skal gå at vente. vil dog sige at jeg kender flere som blødte i starten så alt kan sagtens være ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.