Lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Er Anonym af hensyn til min venindes arbejdsplads.

Min veninde og jeg skal ses til noget veninde tamtam lørdag og hun har ringet og fortalt at der er tilfælde af lussingesyge i den vuggestue hvor hun arbejder. Hun spørg mig så om vi stadig kan ses eller om en af os bør udeblive da jeg er gravid.

what to do?

har læst lidt på nettet og tør ikke ses hvis der skulle ske mit ufødte barn noget, men føler mig lidt sippet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Min veninde og jeg skal ses til noget veninde tamtam lørdag og hun har ringet og fortalt at der er tilfælde af lussingesyge i den vuggestue hvor hun arbejder. Hun spørg mig så om vi stadig kan ses eller om en af os bør udeblive da jeg er gravid.

what to do?

har læst lidt på nettet og tør ikke ses hvis der skulle ske mit ufødte barn noget, men føler mig lidt sippet.

Er du blevet tester for LS hos lægen? For mange har haft det uden at vide det :-) 

Anmeld

22. februar 2012

Dinsen

Jeps, en blodprøve ka fortælle om du har haft det, og hvis du har haft det er der intet problem :-)

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

what to do?

Man ska være i direkte kontakt med en der har lussingesyge ifl. embedslægen, nye regler fra jan 2011.. Jeg blev bare flyttet til en anden stue på mit arbejde af den grund da jeg ikke har haft det og et barn i min gruppe havde.. men hør lægen

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Er du blevet tester for LS hos lægen? For mange har haft det uden at vide det :-) 

Nej, vidste godt man ku få en blodprøve for at se om man har det men ikke at man evt. har haft det. (af hvad jeg ved, har jeg ikke haft det)

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Man ska være i direkte kontakt med en der har lussingesyge ifl. embedslægen, nye regler fra jan 2011.. Jeg blev bare flyttet til en anden stue på mit arbejde af den grund da jeg ikke har haft det og et barn i min gruppe havde.. men hør lægen

Men af hvad jeg har læst mig til så smitter man før man evt. får selve symptomerne, så i princippet kan min veninde have det og smitte mig uden at endnu vide at hun sku have ls.

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Men af hvad jeg har læst mig til så smitter man før man evt. får selve symptomerne, så i princippet kan min veninde have det og smitte mig uden at endnu vide at hun sku have ls.

hmm ja det kan være, ved bare man ikke bliver sygemeldt mere som man gjorde før.. men ta da og bliv testet så er du jo sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.