Scanning 29+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

JH12

Har idag været til 3D/ 4D Scanning..
Havde kæresten, Mormor, og Farmor med - de sagde alle hun ligner sin mor
Hun var simpelthen en rigtig lille hyggerøv, og hele tiden skulle have sine hænder op i hovedet, så jeg skulle ofte om på siden at ligge, for at få hende til at bevæge sig lidt..

Men ALT var bare så perfekt, og hun ligner bare en rigtig lille prinsesse  og hun har lange fine øjnvipper, hun havde bare rigtig feminine træk ......

Hun vejer 1560 og måler godt 40 cm. (Hendes størrelse svare til uge 30+)
Og de regner med hun vil veje omkring 4 kg. til fødsel..

Var ved jordemor igår, og der var en jordemor studerne med..
Den studerne skønnet barnet til 1500 gram. men den rigtige jordemor sagde det var alt for meget, men hun lå omkring 1400 gram. Begge tog fejl, men den studerne var tættest på..

Nu glæder jeg mig virkelig til min lille pige kommer ud i mine arme..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

projekt-ønskebarn

Hvor ser hun bare fin og yndig ud  

Anmeld

22. februar 2012

Koen.

Fine billeder og hvor har hun bare nogle lækre kinder allerede

Anmeld

23. februar 2012

NNL

Hvor er hun bare fin Især på det første billede ligner hun dig

Men synes da stadig JM og den studerende var tæt på Og sikke en dejlig stor baby der er derinde

Bliver rigtig dejligt at få hende ud engang, vi må håbe hun vil vente til maj måned, men med den størrelse kan det jo godt være hun vil se verden lidt før 8. maj

Anmeld

23. februar 2012

Kruse90

Ihh hvor er hun bare fin altså

Anmeld

23. februar 2012

JH12

NNL skriver:

Hvor er hun bare fin Især på det første billede ligner hun dig

Men synes da stadig JM og den studerende var tæt på Og sikke en dejlig stor baby der er derinde

Bliver rigtig dejligt at få hende ud engang, vi må håbe hun vil vente til maj måned, men med den størrelse kan det jo godt være hun vil se verden lidt før 8. maj

Jeg har svært ved at se hun ligner mig, da vi blev scannet lå jeg bare og tænkte "hvem ligner hun?" og har stadigvæk ikke fundet ud af det.. Men de andre er ikke i tvivl

Det bliver spændende hvor længe hun har lyst til at blive der inde.. Hun må MEGET gerne komme fra uge 37.. Men selvom hun skulle være stor til fødsel frygter jeg ikke at skulle føde hende, heller ikke hvis hun skulle veje 4 kg ..

Anmeld

23. februar 2012

JH12

tanja. skriver:

Fine billeder og hvor har hun bare nogle lækre kinder allerede

Tak ..

Ja hun er allerede en lille "tyksak"  Men længden er også med, så hun bliver ikke noget lille nips..

Anmeld

23. februar 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Jeg har svært ved at se hun ligner mig, da vi blev scannet lå jeg bare og tænkte "hvem ligner hun?" og har stadigvæk ikke fundet ud af det.. Men de andre er ikke i tvivl

Det bliver spændende hvor længe hun har lyst til at blive der inde.. Hun må MEGET gerne komme fra uge 37.. Men selvom hun skulle være stor til fødsel frygter jeg ikke at skulle føde hende, heller ikke hvis hun skulle veje 4 kg ..

Hehe, troede gerne du ville undgå at føde i april??

Anmeld

23. februar 2012

JH12

NNL skriver:

Hehe, troede gerne du ville undgå at føde i april??

Det vil jeg også rigtig gerne undgå..

Men når hun nu åbenbart skal være lidt stor, så vil jeg bare gerne nå de gyldne 37 uger  - og hvis det er meningen hun vil komme til verden inden hendes termin.

Anmeld

23. februar 2012

baby84

Joyce1986 skriver:

Har idag været til 3D/ 4D Scanning..
Havde kæresten, Mormor, og Farmor med - de sagde alle hun ligner sin mor
Hun var simpelthen en rigtig lille hyggerøv, og hele tiden skulle have sine hænder op i hovedet, så jeg skulle ofte om på siden at ligge, for at få hende til at bevæge sig lidt..

Men ALT var bare så perfekt, og hun ligner bare en rigtig lille prinsesse  og hun har lange fine øjnvipper, hun havde bare rigtig feminine træk ......

Hun vejer 1560 og måler godt 40 cm. (Hendes størrelse svare til uge 30+)
Og de regner med hun vil veje omkring 4 kg. til fødsel..

Var ved jordemor igår, og der var en jordemor studerne med..
Den studerne skønnet barnet til 1500 gram. men den rigtige jordemor sagde det var alt for meget, men hun lå omkring 1400 gram. Begge tog fejl, men den studerne var tættest på..

Nu glæder jeg mig virkelig til min lille pige kommer ud i mine arme..

nej hvor er hun køn og fin og stor.. præcis samme str som vores lille frederik  ved scanningen i går hvor jeg også vra 29+1  vores jordemoder skød på 1200g dagen før, så tror ikke altid de har noget at have det i.

Sov hun under hele scanningen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.