Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm hvordan tager man tid på veer? - Altså hvornår starter man tiden og hvornår slutter man den?
Og skal man tage tid på plukveer også?
Føler mig godt nok lidt (meget) dum..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Du skal have en et stopur der kan gemme mange tider, så skal du starte den når du får en ve, så mærke den tid den stopper, så igen når næste ve starter mærkere igen.Veernes interval er fra ve start til ve start.Var det forståeligt?
Du skal have en et stopur der kan gemme mange tider, så skal du starte den når du får en ve, så mærke den tid den stopper, så igen når næste ve starter mærkere igen.Veernes interval er fra ve start til ve start.Var det forståeligt?
Jaae det tror jeg da.. Jeg må prøve..
Men hva så med plukveer? For de gør lidt naller.. Kan man tage tid på dem også? For ved jo ikke om det er "små veer"..
Emily2012<3 skriver: Jaae det tror jeg da.. Jeg må prøve.. Men hva så med plukveer? For de gør lidt naller.. Kan man tage tid på dem også? For ved jo ikke om det er "små veer"..
Jeg kiggede bare på uret når jeg kunne mærke at veen kom snigende. Og så skrev jeg det tidspunkt ned. Næste gang jeg kunne mærke en ve, gjorde jeg det samme. Da de så begyndte at blive regelmæssige, fik jeg min kæreste til at tage tid på hvor længe de varede, med et stopur
Det med plukveer kan jeg ikke svare på, da jeg aldrig kunne mærke mine plukveer
de fleste atger 2 forskellige tiden, tiden melllem hver ve og selve længden på hver enket ve...de gode veer skal jo gerne op over et minut eler i hvert fald deromkring:-)
Så 20 sekunders veer tæller ikke helt så meget som f.eks en ve på 1 minut,
Så jeg talte fra hver ve start til næste ve start og talte også tiden på selve veen da det også betyder en hel del.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128