Jeg vil gøre det ganske kort.
1) Min datter på 6 har adhd (damp) + hun er mentalt bagud
2) Jeg er gravid (37 uger)
3) Hele graviditeten har været dårlig
4) Hvis ikke jeg har kvalme så hviler jeg mig det jeg kan og
her er der opstået problemer.
5) Inden graviditeten mindede jeg hende dagligt om hvornår hun skulle hvad.
6) På 1 uge har hun haft 2 "uheld" i bukserne hvor hun først sent fortæller mig at hun har skidt i bukserne.
7) Jeg sidder og hader min graviditet mere for hvert sekundt der går fordi den har flyttet min fokus så meget fra min datters speceille behov 
8) Jeg overvejer at kontakte læge på svanger am. i morgen og fortælle det som det er. Jeg ønsker en igangsætning så derbliver sat en stopper for min elendighed så jeg kan håndtere hendes behov som jeg plejede.
9) Hvad tror i lægen vil sige? For min baby fejler ingenting. Den har bedst af at blive derinde,men det er mig den gal med. Mit hjerte banker ekstremt hurtigt (føler mig stresset hele tiden) og jeg er begyndt at se sort på graviditeten efter det er gået op for mig hvor svigtet min datter er 
10) Hvis lægen siger nej til igangsætning, så har jeg en datter der skal underholdes fra 12-20 (min kæreste kommer sent hjem og der kan ikke ændres på arbtider). Hvordan f***** skal jeg stimulere og være der i det omfang hun kræver når jeg har det så dårligt hele tiden?
HJÆLP..?! 
Anmeld