Kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Camillos

Nu har jeg haft kvalme siden 14:30 tiden og havde det lige før somom jeg skulle kaste op! Håber virkelig det er pga graviditeten og ikke sygdom 

Kvalme er vel et tegn på at der kommer flere og flere hormoner i kroppen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

An&Jo

Camillos skriver:

Nu har jeg haft kvalme siden 14:30 tiden og havde det lige før somom jeg skulle kaste op! Håber virkelig det er pga graviditeten og ikke sygdom 

kvalme er et rigtig godt tegn på at baby har det godt..

håber nu os det er på grund af graviditeten og ikke på grund af sygdom..

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Camillos skriver:

Halløj

jeg har købt de der sea-band idag, og de er fantstiske, de tog min kvalme forholdsvis hurtigt

kan kun anbefales

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

An&Jo skriver:

kvalme er et rigtig godt tegn på at baby har det godt..

håber nu os det er på grund af graviditeten og ikke på grund af sygdom..

Ja nemlig håber jeg også .. synes godt nok mine symptomer kommer og går .. glæder mig til at se hjerteblink hurtigst muligt og kommer over de 12 uger.. 

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

bettinaLundstrøm skriver:

Halløj

jeg har købt de der sea-band idag, og de er fantstiske, de tog min kvalme forholdsvis hurtigt

kan kun anbefales

Okay tak for info .. .. Nu venter jeg lige og ser om det er graviditets kvalme eller om det er noget andet... 

Anmeld

22. februar 2012

Princesspigen

jeg var i matas idag også grundet kvalme, og du kan enten få piller til at tage det eller sådan nogle armbånd, muligt dem der er en der har nævnt i forvejen her inde..

fik ikke selv købt noget men regner med at prøve der armbånd der når jeg kommer i matas næste gang

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg var i matas idag også grundet kvalme, og du kan enten få piller til at tage det eller sådan nogle armbånd, muligt dem der er en der har nævnt i forvejen her inde..

fik ikke selv købt noget men regner med at prøve der armbånd der når jeg kommer i matas næste gang

Okay, nu venter jeg lige og ser om kvalmen bliver værre og hyppigere før jeg vil invistere.. Kan nu egentlig godt lide at have nogle symptomer, så er man da mere sikker på det er som det skal være 

Anmeld

22. februar 2012

Princesspigen

jeg er i praktik hvor jeg står og laver mad bestilliger, og igår og idag har jeg fået kvalme i bussen til praktikken og igen når jeg sku hjem igen, og bliver det ved så SKAL der gøres noget så jeg kan passe min praktik..

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg er i praktik hvor jeg står og laver mad bestilliger, og igår og idag har jeg fået kvalme i bussen til praktikken og igen når jeg sku hjem igen, og bliver det ved så SKAL der gøres noget så jeg kan passe min praktik..

Ja selvfølgelig .. jeg arbejder til dagligt på plejehjem og kan fortælle dig det bestemt ikke er nemt

Anmeld

22. februar 2012

Princesspigen

ja ku jeg godt forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.