Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville sige apps med vejrtræknings meditationer
hmmm .... havde ikke sådan en fancy telefon ..
brugte stopuret på telefonen MEGET grundigt
SpunkenJo skriver: Ja, som overskriften lyder Hva kan I anbefale og hvorfor.- Jeg har iPhoneTak
Ja, som overskriften lyder Hva kan I anbefale og hvorfor.- Jeg har iPhoneTak
jeg har ikke selv en men jeg kan se du kan finde mange ved at søge på contraction timer
Giraffen skriver: jeg har ikke selv en men jeg kan se du kan finde mange ved at søge på contraction timer
SpunkenJo skriver: Det er jo netop det!!!Der er maaange at vælge imellem, så vil jo gerne høre fra nogen der ar gode erfaringer
Det er jo netop det!!!Der er maaange at vælge imellem, så vil jo gerne høre fra nogen der ar gode erfaringer
jeg tror de minder meget om hinanden ellers er der ikke andet for end at hente alle de gratis og prøve dem af
hvor er det sjovt. Har jeg aldrig overvejet, men vil da glæde mig til a se hva folk har a erfaringer
Henri84 skriver: Contraction master hedder den jeg brugte med Alberte Nu har jeg ikke prøvet andre, men den kan jeg ihvert fald godt anbefale
Contraction master hedder den jeg brugte med Alberte Nu har jeg ikke prøvet andre, men den kan jeg ihvert fald godt anbefale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128