Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger håber i kan hjælpe mig her det min første graviditet og er i dag 29+4 og iaftes/nat havde jeg sådan nogen underlige "smerter" som føltes lidt som menstration smerter men mindre ondt og havde det stortset hele natten og har os haft lidt her idag.
Hvad tror í det kan være ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tulle92 skriver: Hej piger håber i kan hjælpe mig her det min første graviditet og er i dag 29+4 og iaftes/nat havde jeg sådan nogen underlige "smerter" som føltes lidt som menstration smerter men mindre ondt og havde det stortset hele natten og har os haft lidt her idag. Hvad tror í det kan være ?
er du sikker på det ikke er pluk veer du har haft??
livhemdrup skriver: er du sikker på det ikke er pluk veer du har haft??
aner det ikk rigtigt
hvordan føles plukveer da ?
tulle92 skriver: aner det ikk rigtigt hvordan føles plukveer da ?
blev din mave hård mens du havde de her smerter?
Føles lidt ala mens smerter syns jeg men er nok forkselligt fra person til person.
Har du været MEGET aktiv de sidste par dage?
livhemdrup skriver: blev din mave hård mens du havde de her smerter? Føles lidt ala mens smerter syns jeg men er nok forkselligt fra person til person. Har du været MEGET aktiv de sidste par dage?
ja den blev hård og alså ved ikk om jeg har været meget aktiv men men men har dog haft samleje med min kæreste ved ikk om det kan skyldes det ?
Det er sandsynligvis plukkeveer, prøv at snakke med din jordemoder om det.
tithi skriver: Det er sandsynligvis plukkeveer, prøv at snakke med din jordemoder om det.
oka mange tak
tulle92 skriver: ja den blev hård og alså ved ikk om jeg har været meget aktiv men men men har dog haft samleje med min kæreste ved ikk om det kan skyldes det ?
Ok så tror jeg bestemt det er Pluk veer. din jm kan forklarer mere om det. De er tildels ufarlige bare man ikke har ALT for mange har dem.
livhemdrup skriver: Ok så tror jeg bestemt det er Pluk veer. din jm kan forklarer mere om det. De er tildels ufarlige bare man ikke har ALT for mange har dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128