Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kunne godt tænke mig at høre jeres mening .. Evt. Med en begrundelse .. Stavemåden skal forblive sådan, så det ikke ser for engelsk/amerikansk ud ..
Kunne godt tænke mig at høre jeres mening .. Evt. Med en begrundelse .. Stavemåden skal forblive sådan, så det ikke ser for engelsk/amerikansk ud ..
Jeg kan godt lide det. Syns det er rigtig sødt navn.
Synes også det er sødt
Jeg har stemt at jeg ikke kan lide det, for kan ikke lide stavemåden
LunaLykke skriver: Jeg har stemt at jeg ikke kan lide det, for kan ikke lide stavemåden
Nemesis skriver: JEg synes navnet er sødt,,men stavemåden gør at bogstaverne ligesom flyder sammen..il ved siden af hinanden er svært at se .:-) Sisse
JEg synes navnet er sødt,,men stavemåden gør at bogstaverne ligesom flyder sammen..il ved siden af hinanden er svært at se .:-) Sisse
Anonym skriver: Kan godt se hvad du mener, men synes bare at lily bliver for amerikansk
Kan godt se hvad du mener, men synes bare at lily bliver for amerikansk
Nemesis skriver: Ja jeg ved heller ikke lige løsningen på den..synes heller ikke lily er det bedste.ville nok vælge noget andet..som Lilje i stedet.:-) Sisse
Ja jeg ved heller ikke lige løsningen på den..synes heller ikke lily er det bedste.ville nok vælge noget andet..som Lilje i stedet.:-) Sisse
synes navnet er sødt så længe det udtales amerikansk/engelsk
på dansk tænker jeg bare utjekket brudebutik...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128