Søger en festkjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
590 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Hvem?

Jeg ska til 30 års føs'dag, hvor temaet er pink og sort, jeg elsker lange kjoler med spral i, er dog ikke interesseret i at give en herregaard for den, har du evt en hængenede i skabet, du ikke bruger??

Vedhæft meget gerne billede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

andersenmeda

En skam der skal være sort eller pinl havde ellers en rigtig flot en i blå med blink blank på

Anmeld

22. februar 2012

Hvem?

andersenmeda skriver:

En skam der skal være sort eller pinl havde ellers en rigtig flot en i blå med blink blank på

Har du et billede? Det ku jo være...

Anmeld

22. februar 2012

Albsil

Bondefruen skriver:

Har du et billede? Det ku jo være...

Jeg har en annonce med en super fed gallakjole i sort og så med lilla ser changerer til blå alt efter lyset:-)

Anmeld

22. februar 2012

Albsil

Albsil skriver:

Jeg har en annonce med en super fed gallakjole i sort og så med lilla ser changerer til blå alt efter lyset:-)

Her er den:-) 

http://www.trendsales.dk/listings/johan-charles-gallakjole-lanciers-galla-lancierskjole/24995420?forum=160&road=my_items

Anmeld

22. februar 2012

Timse

Hvilken størrelse?

Anmeld

23. februar 2012

mamani

Bondefruen skriver:

Jeg ska til 30 års føs'dag, hvor temaet er pink og sort, jeg elsker lange kjoler med spral i, er dog ikke interesseret i at give en herregaard for den, har du evt en hængenede i skabet, du ikke bruger??

Vedhæft meget gerne billede..

Jeg har denne her til salg, hvis den er pink nok...  ??? https://www.baby.dk/debat/84291pi1/toej--voksen/klar-til-foraarsbryllup-med-denne-selskabsnederdel.aspx#GoToMessage

Anmeld

23. februar 2012

andersenmeda

Ja det har jeg kan du gi mig dit nr så sender jeg billeder

Anmeld

23. februar 2012

henh01

hvilken str? Jeg har en helt lang sort kjole fra Vila jeg ikke kan passe længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.