Så det rocker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

SaNiNa

Er der nogen af jer som skal til det i Odense her d. 23 maj...

syntes der kommer mange gode som jeg gerne vil hører bla:
kim larsen
poul krebs
nephew
aqua

men ved ikke helt om jeg tør da jeg jo har termin d. 5 juni... men man kan vel satdig købe biletter på dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Diana...

Nope der skal Lucas døbes så det skal vi ikke, for ellers kunne vi godt finde på det men ikke denne gang.

Anmeld

24. marts 2009

KarinaIda

det regner jeg med vi skal med to vennepar.. så vi kan komme lidt ud og hygge os sammen....

Anmeld

24. marts 2009

malou

jeg var til George Michael koncert da jeg var 7 md henne og det var bare super hårdt!! I starten var det naturligvis fedt men jeg blev hurtig træt i benene og utilpas af alle de mange mennesker.... men det lyder som nogle fede navne der kommer og spiller så hvis du har mod på det.. så rigtig god fornøjelse

knus malou

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

malou skriver:

jeg var til George Michael koncert da jeg var 7 md henne og det var bare super hårdt!! I starten var det naturligvis fedt men jeg blev hurtig træt i benene og utilpas af alle de mange mennesker.... men det lyder som nogle fede navne der kommer og spiller så hvis du har mod på det.. så rigtig god fornøjelse

knus malou

er mere bange for jeg skal få ver eller vandet det går og så der ski langt at gå op til bilen igen...

tror ikke vi køber biletter hvis man ikke kan købe dem på selv dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.