Hjemmegående i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Stinaisa

Hej. Jeg hedder Christina og jeg er 38 år og er hjemmegående. Min mand arbejder for tiden i udlandet. Vi har en datter på 5 år og en søn på 22 måneder. Jeg har det fint med at gå hjemme og kan godt få tiden til at gå, men er lidt nysgerrig om der er andre i samme situation? Mvh Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

132319

Jeg er, på en måde. Jeg er arbejdsløs og HADER at gå hjemme. Kan simpelthen ikke holde ud bare at være hjemme.

Heldigvis har jeg fundet job som tilkaldevikar og kan forhåbentlig få fuldtidsarbejde i sommerferien. Jeg GLÆDER mig til at komme ud og bestille noget, tjene mine egne penge og bare generelt at være sammen med andre mennesker!

Anmeld

22. februar 2012

2721

Jeg går hjemme sammen med min søn på 20 mdr

Anmeld

22. februar 2012

Stinaisa

Tillykke med jobbet det er da godt du har fundet noget så. Jeg har tilgengæld valgt at gå hjemme som oz er et job i sig selv med alle de praktiske ting der følger med. Havde en veninde som oz gik hjemme, med hun og familien flyttede til et andet land. Så søger efter nogen nye søde kvinder at skrive, mødes og dele erfaringer med, håber der er nogen

Anmeld

22. februar 2012

132319

Stinaisa skriver:

Tillykke med jobbet det er da godt du har fundet noget så. Jeg har tilgengæld valgt at gå hjemme som oz er et job i sig selv med alle de praktiske ting der følger med. Havde en veninde som oz gik hjemme, med hun og familien flyttede til et andet land. Så søger efter nogen nye søde kvinder at skrive, mødes og dele erfaringer med, håber der er nogen

Det er det jo også for det arbejdende folk, altså at passe hus, hjem og praktiske ting.

Jeg er alene med to børn og får alligevel nærmest lavet mere i hjemmet de dage hvor jeg er afsted. De andre dage bliver jeg så dooooven.

Aldrig ville jeg vælge at undvære arbejde, jeg ville ganske enkelt blive bims

Anmeld

22. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Er ikke selv en hjemmegående mor, men ville bare lige give dig en

Min største drøm er også at kunne gå hjemme og sørge for min søn og vores hjem, men vores økonomi kan ikke holde til jeg ikke jobber, men er grøn af misundelse over dem der har muligheden for det og lysten også.

Lige nu er jeg på barsel og jeg NYDER det simpelhen! Jeg var sygemeldt fra jeg var 3mdr henne i graviditeten og nød også tiden hjemme dengang, så har virkelig fået smag for det!

Anmeld

19. marts 2012

schweizerost

Hej Christina,

jeg er også hjemmegående i Kbh og ja, det er skam helt frivilligt og med stor fornøjelse. Jeg har drenge på 2 og 5 år

Passer du begge dine børn hjemme?

Vh. Marie

Anmeld

21. november 2012

Stine Svensson

Stinaisa skriver:

Hej. Jeg hedder Christina og jeg er 38 år og er hjemmegående. Min mand arbejder for tiden i udlandet. Vi har en datter på 5 år og en søn på 22 måneder. Jeg har det fint med at gå hjemme og kan godt få tiden til at gå, men er lidt nysgerrig om der er andre i samme situation? Mvh Christina

Hej Christina.

Vi er tre studerende fra Frederiksberg Semnarium, som er igang med at skrive en artikel til  det årlige skoleblad. Artiklen skal handle om hvordan det er at være hjemmegående husmor anno 2012 og vi kunne rigtig godt tænke os at stille dig nogle spørgsmål omkring dette, hvis du havde tid og lyst til at deltage? Det ville være en stor hjælp

Hilsen Ivalu, Miriam og Stine

ps. hvis nogen af jer andre skulle have lyst til at deltage må i meget gerne melde jer på banen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.