Jer med slyngevugge!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

RiUL

Hvor længe brugte I den? Og sov baby i den hele natten?  

Vores dreng er 5 mdr, og er ikke helt sikker på om han ligger godt i den hele natten, der står jo at den kan bruges til de er 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Zafir

Hvad mener du? At han ikke ligger godt, fordi han er 5 mrd??? eller ...

og hvordan ikke ligger godt?

Anmeld

22. februar 2012

RiUL

Hvad mener du? At han ikke ligger godt, fordi han er 5 mrd??? eller ...

og hvordan ikke ligger godt?

Om han er for stor? Og derfor ligger ubekvemt? Har læst flere steder på nettet, at babyerne skal kunne vende sig osv når de sover. 

Altså han sover fint i den, bruger I jeres hele natten?

Anmeld

22. februar 2012

Zafir

RiUL skriver:

Om han er for stor? Og derfor ligger ubekvemt? Har læst flere steder på nettet, at babyerne skal kunne vende sig osv når de sover. 

Altså han sover fint i den, bruger I jeres hele natten?

Frigg bruger sin hver eneste nat og sover i den hele natten. Hun er knap 18 mrd nu

Hun kan nu sagtens vende sig - nu kan hun også sætte sig op og få den til at hoppe, som en gynge...

Men altså - du skal bare huske at ligge ham så langt op mod 'endevæggen', så langt væk fra dig, som muligt med hovedet. Så får han den rigtige vinkel.

Frigg har længe ligget sådan på siden agtig i den. Hun mosler lidt rundt også ligger hun sådan. Det er helt fint.

Anmeld

22. februar 2012

RiUL

Zafir skriver:

Frigg bruger sin hver eneste nat og sover i den hele natten. Hun er knap 18 mrd nu

Hun kan nu sagtens vende sig - nu kan hun også sætte sig op og få den til at hoppe, som en gynge...

Men altså - du skal bare huske at ligge ham så langt op mod 'endevæggen', så langt væk fra dig, som muligt med hovedet. Så får han den rigtige vinkel.

Frigg har længe ligget sådan på siden agtig i den. Hun mosler lidt rundt også ligger hun sådan. Det er helt fint.

Okay, har bare været "nervøs" for om han ikke lå optimalt i den pga sin størrelse. Og har søgt på nettet, men der står jo intet om det

Okay, det må jeg huske, for synes nemlig at vi har lagt ham for langt nede i den, og så har han også snorket som en gal :p

Men det lyder godt at de kan vende sig i den, var det jeg var lidt i tvivl om  Så kan vi roligt bruge den hele natten igen  

Anmeld

22. februar 2012

Zafir

RiUL skriver:

Okay, har bare været "nervøs" for om han ikke lå optimalt i den pga sin størrelse. Og har søgt på nettet, men der står jo intet om det

Okay, det må jeg huske, for synes nemlig at vi har lagt ham for langt nede i den, og så har han også snorket som en gal :p

Men det lyder godt at de kan vende sig i den, var det jeg var lidt i tvivl om  Så kan vi roligt bruge den hele natten igen  

Helt sikkert Det handler bare lige om at få lagt dem ordenligt.

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

Vi stoppede med at bruge den da Caroline var omkring 6 måneder .. Jeg var SÅ bange for at hun skulle falde ud af den på en eller anden måde Så derfor kom hun i tremmesengen i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.