Hvor er jeg bare aktiv eller hyper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

SaNiNa

Vi startede dagen med at kører til min farmor og farfar, der efter gik turen til mine forældere da vi skulle klippes, da vi ved en 16 tiden kører fra dem kører vi ski lige i ikea og kigger på en kommoder, da vores skab ikke lige kam rumme tøj til den lille og det fylder alt for meget... Vi faldt så en som vi kunne lide og købte to med hver 4 skuffer i...
Da vi kom hjem satte jeg kartofler over og begynde så lige at tømme skabet for tøj, og gud hvor har vi meget lort... 2 sek før kæresten skulle kører på et kursus ja så begynde jeg ski lige at skille skabet ad osse, nu er jeg så nået der til hvor jeg ikke kan skille det af uden jeg ødelægger det helt da jeg mangler en skrue dims til at løsne det med... så når kæresten komme hjem ved en 9 tid så ryger resten af skabet ud så jeg kan få samlet de to kommoder...

for så kan jeg male der hvor skabet har stået i morgen, så der bliver rigtig fint når lillemanden kommer...

hvor får jeg lige alt den energi fra i dag?

Hvad har i ellers lavet idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Miss BananaHammock

Er syg så min dag er tilbragt i sengen. Øv det er træls for skal på romantisk weekend til london torsdag så skal bare blive hurtig rask. Nogle gode råd mod hovedpine der mærkes helt ned i kæben og feber?

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Nena skriver:

Er syg så min dag er tilbragt i sengen. Øv det er træls for skal på romantisk weekend til london torsdag så skal bare blive hurtig rask. Nogle gode råd mod hovedpine der mærkes helt ned i kæben og feber?

Øv det er aldrig sjovt at være syg... håber du er frisk til torsdag så I får en rigtig romantisk weekend...

Så to panodiler og 3 store glads vand plejer at hjælpe mig og en under dynen med en varmepude...

Anmeld

24. marts 2009

NoName

Dejligt med den slags dag hvor man virkelig føler man får noget gjort... Så kan man kaste sig i sofaen om aftenen med extra go samvittighed...

Idag har jeg somænd bare været på arbejde og har sagt tak for denne gang til en kanon kollega der havde søgt nye udfordringer, så kom først sent hjem...
Er lige blevet færdig med at spise, den stod idag på æggekage med rugbrød... nemt og lækkert...
Så nu står den lige på lidt internet tid inden jeg skal ordne lidt vasketøj og se mission baby...

Anmeld

24. marts 2009

Miss BananaHammock

Sanne skriver:

Øv det er aldrig sjovt at være syg... håber du er frisk til torsdag så I får en rigtig romantisk weekend...

Så to panodiler og 3 store glads vand plejer at hjælpe mig og en under dynen med en varmepude...

Lyder som en go plan. Må svede det ud! :0)

Anmeld

24. marts 2009

Becks

Lyder til I har haft en rigtig god dag og hyggelig også :-)

Her har jeg været på arbejde fra 7:40 til 15:12, derefter hjem til min veninde og hjælpe med min gudsøn, da de begge ligger syge... Og de skulle gerne nå og blive raske til Torsdag, da guldklumpen fylder 1 år

Og så har jeg været sammen med en kollega ovre i noget der hedder IT-gruppen, fordi hendes com lavede lort :-D

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.