Bolig i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.365 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

LMM

Hej der ude Jeg ville høre om der er nogen af jer der kendere nogle gode billig lejebolig i nordjylland Det skal være med lille have hvor man må have hund - gerne i et plan- min 3 værelserHåber nogen kan hjælpe mig for står og skal flytte og mangler en god fast base til min søn og mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

An&Jo

LMM skriver:

Hej der ude Jeg ville høre om der er nogen af jer der kendere nogle gode billig lejebolig i nordjylland Det skal være med lille have hvor man må have hund - gerne i et plan- min 3 værelserHåber nogen kan hjælpe mig for står og skal flytte og mangler en god fast base til min søn og mig

kig på boligportalen, der er også www.abhim.dk som har boliger rundt omkring i Aalborg og svenstrup

jeg selv har lige fundet en lejlighed på www.lej-en-bolig.dk men der er så vidt jeg blev orienteret ikke flere ledige i hverken nørresundby eller Aalborg..

Så er der sundby-hvorup boligselskab som udlejer ovre i nørresundby

og ellers så hold øje med avisen..

Anmeld

22. februar 2012

LMM

An&Jo skriver:

kig på boligportalen, der er også www.abhim.dk som har boliger rundt omkring i Aalborg og svenstrup

jeg selv har lige fundet en lejlighed på www.lej-en-bolig.dk men der er så vidt jeg blev orienteret ikke flere ledige i hverken nørresundby eller Aalborg..

Så er der sundby-hvorup boligselskab som udlejer ovre i nørresundby

og ellers så hold øje med avisen..

Hej Tak for svar jeg kigger lige jeg er meldt ind i nærmest alle boligselskaber men der er desværre min 3 års venteliste på rækkehuse

Anmeld

22. februar 2012

An&Jo

LMM skriver:

Hej Tak for svar jeg kigger lige jeg er meldt ind i nærmest alle boligselskaber men der er desværre min 3 års venteliste på rækkehuse

ude i Svenstrup kan du igennem www.abhim.dk komme til et rækkehus ret hurtigt, men de er jo så i 2 plan, men de er altså ret lækre..

Anmeld

22. februar 2012

serinasmor

vil give An&JO ret

svenstrup er et rigtig godt sted, boligerne er ret lækre (dog i 2 plan), de har have, området er børnevenligt og frem for alt - de har forholdsvis kort ventetid

generelt synes jeg der plejer at være  forholdsvis kort ventetid på abhim.dk

Anmeld

22. februar 2012

LMM

Jeg er medlem prøver lige og rykke lidt i dem i morgen

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Der er også Hasseris boligselskab, de har nogle forskellige steder i Aalborg og omegn. Vi bor selv i Skalborg, boligerne her er både med og uden have og fra 1 til 4 værelser tror jeg det er.

De er påbegyndt renovering herude og jeg tror det bliver en rigtig flot sted - vi har selv valgtat skal have nyt køkken til sommer  ..

Desuden ligger det perfekt. Der er 10 min over til Bilka, 5 min over til Fakta, der er 10 min op i Storkøb og Lidl og 2 min over til Aldi. Udover det er der kiosken og tanken hvis det skulle være..
Jeg syntes i hvert fald det er dejligt med de inkøbsmuligheder.

Ja og så går bussen hvert 10 min fordi den både kommer fra Nibe, Dall, Svenstrup osv  

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Desuden, altså nu bor vi godt nok på første sal, men vi fik vores lejlighed efter en uge 

Anmeld

22. februar 2012

LMM

Norman skriver:

Desuden, altså nu bor vi godt nok på første sal, men vi fik vores lejlighed efter en uge 

Hvad er priserne?

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LMM skriver:

Hvad er priserne?

Vi har 3 værelser (85 kvm) samt en dejlig stor altan og betaler 5400 inkl. Tror det er 4700 ekskl ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.