er det allergi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

finkedinke

Lærke på 3½ år har nu haft tre gange indenfor det sidste års tid men noget der ligner nældefeber. Første gang var hendes øjne helt hævede, lægen mente det var en allergisk resktion men kunne ikke sige på hvad. Siden har der været to gange mere, den ene med nældefeber omkring hofterne og nu i dag på begge håndrygge.
Hver gang ser det ud til at hun har været i berøring med sæbe o.l.

ER der nogen med allergiske børn, hvad er jeres erfaring? hvor gamle skal de være for at man kan teste om det er allergi?

Lærke er ørebarn og har været meget syg med alverdens både små og store ting. Jeg har tidligere haft bedt lægen om at blive sendt til en børnelæge, men lægen mente ikke det var nødvendigt. Nu spekulerer jeg på om der er noget allergi der måske påvirker hendes immunforsvar? Og jeg spekulerer ogaå på at skifte læge

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

bette

jeg ved ikke havd det kan være.. men synes da bestemt det er værd at finde ud af... og hvis det var mig havde jeg forlangt at blive henvist til en børnelæge eller en hudlæge der viste bedre.. og hvis hun ikke ville det ville jeg fortælle hende at så skiftede jeg læge..

har selv kæmpet med eksem af alle mulige arter længe og min søn har det også.. og jeg synes det er vigtigt at kende årsagen.. hvis det nu er noget hun ik kan tåle så er det da en god ide at finde ud af hva det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.