Rabat på restauranter og cafeer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej!

Da jeg elsker at gå ud men sjældent har råd til det med min familie, blev jeg glad da jeg fandt dette tilbud! Det hedder MenuCard og er i en begrænset periode GRATIS og giver 30-50% rabat på restauranter og cafeer rundt om i landet- Jeg tilmeldte mig dette link

www.menucard.dk/gratis985

og fik det derefter med posten! Kortet koster normalt 499,- men lige nu er det gratis og kan bruges i et år! det er værd at prøve nu hvor det alligevel er gratis! Jo flere vi er jo flere steder kommer med i ordningen! Det er også muligt at downloade en app så man se hvilke restauranter der er i nærheden af en  Håber i får lige så meget gavn af dette tilbud som mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Hej!

Da jeg elsker at gå ud men sjældent har råd til det med min familie, blev jeg glad da jeg fandt dette tilbud! Det hedder MenuCard og er i en begrænset periode GRATIS og giver 30-50% rabat på restauranter og cafeer rundt om i landet- Jeg tilmeldte mig dette link

og fik det derefter med posten! Kortet koster normalt 499,- men lige nu er det gratis og kan bruges i et år! det er værd at prøve nu hvor det alligevel er gratis! Jo flere vi er jo flere steder kommer med i ordningen! Det er også muligt at downloade en app så man se hvilke restauranter der er i nærheden af en  Håber i får lige så meget gavn af dette tilbud som mig!

Tak for tippet!

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Det var så lidt  

Anmeld

22. februar 2012

Turtles

Anonym skriver:

Hej!

Tak for tippet.. Har netop nu bestilt et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.