Jeg var så lige til jordmoder i dag og det var rigtig positivt. Lillemanden blev skønnet til 3500g og har det rigtig fint.
Jeg var derinde for 14 dage siden hvor hun sagde til mig at vi skulle snakke om igangsættelse hvis jeg ikke havdefødt af mig selv inden i dag, det gjorde jeg jo så ikke lige.
Jeg går inde på svangerambulatoriet i deres sårbarheds-team fordi jeg har en baggrund med en masse psykiske problemer, jeg har haft det super godt psykisk i forhold til hva jeg har haft det og stoppede med at tage medicin i starten af graviditeten helt uden problemer. Her på det sidste har det hele taget meget hårdt på mig og jeg har været meget ked af det, det kunne hun jo godt mærke og sagde at det ikke var et problem nu, men at vi ikke skulle resikere at jeg fik det dårligt igen og derfor vil hun gerne sætte mig igang. Det var virkelig en stor lettelse for både mig og min kæreste for nu kan vi se en ende på det hele og glæder os til at få Kristopher ud 
Jeg har ikke fået afvide hva dag jeg skal ind og sættes igang, men hun ringer imorgen da hun lige skulle snakke med lægen inde på Skejby. Det bliver bare super dejligt at jeg kan få lov at føde snart, ingen ved jo hvor lang tid der kommer til at gå, men inden for en uge er sikkert 
Det var lige en update fra mig som ånder lettet op
Anmeld