25-årigede søger bekendtskab i Aalborg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

LMM

Hej alle Jeg er ikke lige så god til at skrive om mig selv, men nu prøver jeg hihiJeg er en ung kvinde på 25 år som bor i en lejlighed i øgaden med min dejlige søn Max Emil på 2 år jeg er uddannet ssh, men er pt sygmeldt! Jeg søger bekendtskab (kvinder og mænd) I Aalborg området! Synes det kunne være hyggeligt at mødes med andre der har børn til en tur i zoo, Østre anlæg, svømmehal, eller til noget hjemmehygge hvor vores børn kan lege og vi snakke lidt voksensnak Håber at høre fra nogen Hilsen Lærke og Max

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Mamalou

Hejsa

Jeg er 29 og fra Aalborg. Har en søn fra maj 2011 sammen med min kæreste. Vi bor i Vejgaard. Er pt på barsel, og starter op på deltid den 27. marts. 

Jeg vil gerne mødes!

Vh. Louise

Anmeld

25. februar 2012

louisevl

Hej

Jeg er næsten fra Aalborg, bor i Klarup. Men er også klar på at mødes. Jeg er 25 og har en knægt fra juli 2011 med min kæreste

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

louisevl skriver:

Hej

Jeg er næsten fra Aalborg, bor i Klarup. Men er også klar på at mødes. Jeg er 25 og har en knægt fra juli 2011 med min kæreste

Ej hvor hyggeligt

Anmeld

27. februar 2012

LMM

Det lyder bare godt jeg er jo hjemme så jeg kan altid jeg bor på Østre alle

Anmeld

27. februar 2012

livhemdrup

Hej.

Jeg bor godt nok lidt udenfor ålborg men vil da også gerne være med til at mødes-

Jeg er 29 år har børn på 3 7 og 9 år alle piger samt bonus drenge hver onsdag og hver anden weekend i alderen 4 og 5 år.

Jeg går også hjemme så kan også mødes hvilken dag det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.