Bleskifte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Moms

Ja i en lidt anden betydning, end man skulle tro, for det er størrelsen det gælder.

Vi er nu skiftet til størrelse 3 - aldis bléer.

Min søn er 10 uger og vejer ca 6 kg.

Han har i en lang periode skidt hver 4. dag og kom af med så meget, at han besejrede bléen. Vi hjalp hinanden, for ikke at få lort ud over det hele.

Så da vi var færdige med en pakke 2'ere, valgte vi at skifte til 3. De er måske lidt store, men det var 2'erne jo også, da vi startede på dem.

Hvordan har I det med bléstørrelser og afføring?

Og hvor tit kommer jeres baby af med afføring? Min får ca 150 ml mme om dagen og derudover kun bryst.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

delimus

Moms skriver:

Ja i en lidt anden betydning, end man skulle tro, for det er størrelsen det gælder.

Han har i en lang periode skidt hver 4. dag og kom af med så meget, at han besejrede bléen. Vi hjalp hinanden, for ikke at få lort ud over det hele.

Så da vi var færdige med en pakke 2'ere, valgte vi at skifte til 3. De er måske lidt store, men det var 2'erne jo også, da vi startede på dem.

Og hvor tit kommer jeres baby af med afføring? Min får ca 150 ml mme om dagen og derudover kun bryst.

Moms

Har lige været i mødregruppe for første gang og først nu, stiftet bekendskab med, at der kunne gå så længe mellem afføring  Hannah skider mindst 3 gange om dagen :-) 

Nå, men vi bruger Rema's bleer og er også igang med 3'erne. Hun vejer knap 6 kg og 3'erne er lige lidt for store men 2'erne er for små. 

Jeg ammer og det er det eneste hun får.

Anmeld

22. februar 2012

OverTheRainbow

Vi er også igang med 3'eren fra Aldi..

Sønnike har ikke afføring hver dag... Hmmm hver 2. eller 3 dag tror jeg Det har egentlig hele tiden været hans mønster...

Anmeld

23. februar 2012

Københavnermor

Moms skriver:

Moms

Hej Moms. 

Vi er også hoppet i 3'eren (dog fra rema). Vores datter er 10 uger og vejer omkring de 5 kg vil jeg tro. Vores lille trold kommer af med afføring ca. 3-4 gange om dagen, og hun skider alligevel igennem 1 ud af 4 gange også i den nye størrelse...  Dog er det mindre der ryger ud nu hvis der ryger noget ud..

Hun bliver kun ammet.. 

Kram herfra. 

Anmeld

23. februar 2012

anynom

Isabel er rykket op i str 3 (Libero), hun vejer 6,5 kg og er 62 cm

Hun får ren flaske, cirka 1100 ml i døgnet, og skider 2 gange om dagen =D
Vi har ingen problemer med "utætte" bleer.

Hun er 13 uger og 5 dage gammel.

Anmeld

23. februar 2012

Moms

Tak for tilbagemeldingerne.

Det er pudsigt. Jeg troede, jeg havde læst, at de kom af med afføring dagligt på mme, men sjældnere ved fuldamning.

Men her har vi to, der har afføring flere gange dagligt på amning.

Sjovt det er så forskelligt....gad vide om det også er sådan med voksne

Moms

Anmeld

23. februar 2012

Leonora25

Luna har afføring hver dag- og det er ikke småting der kommer ud af hende.

Vi bruger også størrelse 3 og har brugt den et stykke tid, da 2`eren ikke kunne holde på det, på trods af at der bliver skiftet straks efter levering. Vi har ikke fundet blefavoritter endnu- har skiftet lidt mellem remas- anglamarks og pampers...

Hun er nu 10 uger og vejer 6500 og fuldammes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.