Andbefal en rejseklapvogn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

MIWULA

Halløjsa i søde mennesker'

Kan i ikke anbefalde en rejseklapvogn? Den må helst ikk være alt for lille og ligge i.

Vi er nemlig blevet inviteret på en rejse til Tyrkiet sidste uge i maj. Såå Skønt.  Jamies første flyvetur puha den er jeg meget spændt på når nu han ikk er så gammel (1 år d. 13-03-12)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

amalfine

Maclaren laver nogle skønne paraply-klapvogne, som er rummelige og nemme at have med, og børn ligger godt i den!! Både min søster og jeg har en - hver vores slags, og er begge super glade for den. De hører til i den dyre ende af paraply-klapvogne, men de kan ihf. anbefales

Mvh Pernille

Anmeld

22. februar 2012

MIWULA

amalfine skriver:

Maclaren laver nogle skønne paraply-klapvogne, som er rummelige og nemme at have med, og børn ligger godt i den!! Både min søster og jeg har en - hver vores slags, og er begge super glade for den. De hører til i den dyre ende af paraply-klapvogne, men de kan ihf. anbefales

Mvh Pernille

Okey tak. Det gør ikk så meget med prisen den skal bare opfylde mine krav.

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

MIWULA skriver:

Kan i ikke anbefalde en rejseklapvogn? Den må helst ikk være alt for lille og ligge i.

Vi er nemlig blevet inviteret på en rejse til Tyrkiet sidste uge i maj. Såå Skønt.  Jamies første flyvetur puha den er jeg meget spændt på når nu han ikk er så gammel (1 år d. 13-03-12)

Vi havde vores normale vogn med, det er en kombi fra Emmaljunga 

Anmeld

22. februar 2012

MIWULA

Meego skriver:

Vi havde vores normale vogn med, det er en kombi fra Emmaljunga 

Kan man godt ha sådan en stor vogn med??

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

MIWULA skriver:

Kan man godt ha sådan en stor vogn med??

Det var ihvertfal intet problem da vi skulle afsted 

Men den kan også foldes sammen så den fylder næsten ligeså lidt som en paraplyklapvogn 

Anmeld

22. februar 2012

MIWULA

Meego skriver:

Det var ihvertfal intet problem da vi skulle afsted 

Men den kan også foldes sammen så den fylder næsten ligeså lidt som en paraplyklapvogn 

Okey tak

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

MIWULA skriver:

Okey tak

No problemo 

Og god ferie 

Anmeld

22. februar 2012

Holbæktrunten

MIWULA skriver:

u kan købe en rejsepose til klapvogn/barnevogn...

Ellers kan jeg varmt anbefale NUNA klapvognen der er meget let, rummelig i forhold til str, kan klappes heeeeeelt sammen og som barnet kan bruge til det er en 3-5 år... ryggen kan enten lægges ed eller være oprejst, og det fungerer via lynlås - meget enkelt... mener vi gav 1500 for vores i babysam, og har brugt den fra han var helt spæd...

Anmeld

22. februar 2012

MIWULA

Holbæktrunten skriver:

u kan købe en rejsepose til klapvogn/barnevogn...

Ellers kan jeg varmt anbefale NUNA klapvognen der er meget let, rummelig i forhold til str, kan klappes heeeeeelt sammen og som barnet kan bruge til det er en 3-5 år... ryggen kan enten lægges ed eller være oprejst, og det fungerer via lynlås - meget enkelt... mener vi gav 1500 for vores i babysam, og har brugt den fra han var helt spæd...

okey tak den ser fin ud den må jeg lige kigge på i babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.