Silikone bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..

Jeg har netop været til undersøgelse på en klinik, og har besluttet mig for at få lavet silikone bryster..

Men ved der ikke går længe før jeg begynder og tænke på bebs :-)

Frygter de vil blive meget anderledes, efter jeg har været gravid, så står i et dilemma, skal jeg vente...

Er der evt nogen af jer, der kan vise nogle før/efter billeder af jeres bryster.

Altså, før og efter graviditet...

Håber i kan hjælpe, kan næsten ikke vente med at få det gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Jeg har netop været til undersøgelse på en klinik, og har besluttet mig for at få lavet silikone bryster..

Men ved der ikke går længe før jeg begynder og tænke på bebs :-)

Frygter de vil blive meget anderledes, efter jeg har været gravid, så står i et dilemma, skal jeg vente...

Er der evt nogen af jer, der kan vise nogle før/efter billeder af jeres bryster.

Altså, før og efter graviditet...

Håber i kan hjælpe, kan næsten ikke vente med at få det gjort.

jeg synes helt bestemt at du skal vente. Det kan jo også være at graviditeten gør at de får den størrelse eller det udseende du kunne tænke dig

Anmeld

22. februar 2012

Ma-lu

Hej .. Jeg har lavet bryster for halvandet år siden, er gravid nu I uge 26+4 og allerede har mine bryster ændret sig, de ser mindre ud fordi maven vokser og så er de blevet så bløde og 'kedelige'.. 

Jeg vil gerne lave mine allerede igen, men tror jeg ventet til efter næste barn, da det jo er 30.000 kr hver gang... 

Men ellers pøj pøj og held og lykke , jeg har ikfortrudt.. - meen hvis du allerede ved nu at i gerne ville ha barn, så vil jeg synes du burde vente.. Man skal også vente et år minimum efter de er lavet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.