Hvad skal jeg spørge om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jesse skal begynde i bh om 3 uger, og derfor skal vi på et lille besøg på fredag så jeg bedre kan forberede ham, og for at hilse på vores kontaktperson. Jeg skal huske at spørge dem om hvordan mondulordningen fungerer rent praktisk og snakke mad. Men er der mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

fam.4xc

Jeanne skriver:

Jesse skal begynde i bh om 3 uger, og derfor skal vi på et lille besøg på fredag så jeg bedre kan forberede ham, og for at hilse på vores kontaktperson. Jeg skal huske at spørge dem om hvordan mondulordningen fungerer rent praktisk og snakke mad. Men er der mere?

tøj, sovevaner, aflerevere numre på jer så de kan komme i kontakt med jer og måske noget om deres daglige aktiviteter, møde tider osv..

Anmeld

24. marts 2009

LauraLW

Hvor tit de er ude? Mobbe-politik? Hvilken pædagogik de har på stedet? Regler omkring madpakker, legetøjsdag etc?

Anmeld

25. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
fam.4xc skriver:

tøj, sovevaner, aflerevere numre på jer så de kan komme i kontakt med jer og måske noget om deres daglige aktiviteter, møde tider osv..

Takker mange gange

Anmeld

25. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
LauraLW skriver:

Hvor tit de er ude? Mobbe-politik? Hvilken pædagogik de har på stedet? Regler omkring madpakker, legetøjsdag etc?

Mange gange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.