Hurtig hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe man ikke kan få en babyalarm fra ny for under 1000 kroner? Det må ikke være den fra Ikea, for den har vi, og den er noget værre lort. Den skal have en ordentlig rækkevidde og man skal kunne stole på den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Kan det virkelig passe man ikke kan få en babyalarm fra ny for under 1000 kroner? Det må ikke være den fra Ikea, for den har vi, og den er noget værre lort. Den skal have en ordentlig rækkevidde og man skal kunne stole på den!

vi har den fra phillips avent, det er fin. koster vidst omkring 500,-

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Nope phillips har lavet en forholds vis ny en den hedder DECT til 699,-

også er der en helt ny en også phillips der hedder analog babyalarm til 499,-

Anmeld

21. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=646895&ck s=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBA B6

har selv overvejet denne

Anmeld

21. februar 2012

Mor010711

Prøv at slå din Ikeaalarm over på kanal 2. Kender et par stykker det har virket for. Måske det også kan gøre en forskel for dig... Ved godt det ikke var det du spurgte om, men det er da et forøg værd hvis du ikke allerede har prøvet 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Prøv at slå din Ikeaalarm over på kanal 2. Kender et par stykker det har virket for. Måske det også kan gøre en forskel for dig... Ved godt det ikke var det du spurgte om, men det er da et forøg værd hvis du ikke allerede har prøvet 

Det har vi prøvet, men den bliver ved med at svigte, så den ikke opfanger hun græder. Og den er lige ude på altanen imens jeg sidder lige indenfor i stuen, så det er ikke fordi jeg er for langt væk. Har også skiftet batterier osv.

Anmeld

21. februar 2012

Turtles

sommerbarn<3 skriver:

vi har den fra phillips avent, det er fin. koster vidst omkring 500,-

Kan købes i baby sam. Og ja mener osgå den koster omkring de 500 kr..

Anmeld

21. februar 2012

Mor010711

Anonym skriver:

Det har vi prøvet, men den bliver ved med at svigte, så den ikke opfanger hun græder. Og den er lige ude på altanen imens jeg sidder lige indenfor i stuen, så det er ikke fordi jeg er for langt væk. Har også skiftet batterier osv.

Ja okay, det holder ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.