28+0 og poppet navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.522 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

grøn · ært

Så nåede jeg ind i 3. trimester - det er stoort :-D Og dagen blev 'fejret' med en 6,8 km lang gåtur ;-) Herligt at jeg stadig kan bevæge mig så meget!

Navlen er poppet godt ud og jeg tror absolut den har nået sit yderpunkt :-P
Og så er 'la linea negra' ved at ses op af min mave :-) 

Den lille - som jo slet ikke er lille mere - er begyndt at møvle mere end den sparker. Tilgengæld kan den godt nok nå højt op og langt ud i siderne nu! Det er vildt at mærke den samtidig i begge sider; det giver ligesom et billede af, hvor stor vores lille my er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

babymus77

Ihh hvor fint:-) Fantastisk der kan være en bebs i vores mavser;-)

Anmeld

21. februar 2012

Kay

de er da en rigtig fin mave

Anmeld

25. februar 2012

grøn · ært

babymus77 skriver:

Ihh hvor fint:-) Fantastisk der kan være en bebs i vores mavser;-)

Hihi, ja! Det er godt nok noget af en oplevelse at kunne have liv i maven!!  Min kæreste er dybt jaloux og ville ønske han kunne prøve at have vores barn i sin mave, så han kunne mærke hver gang den rørte på sig.. Sødt :-)

Anmeld

25. februar 2012

grøn · ært

Kay skriver:

de er da en rigtig fin mave

Taak! :-D
Vægten i dag siger +13 kg  Synes godt nok det er vildt - jeg har jo ligesom stadig 12 uger tilbage :-P  

Anmeld

25. februar 2012

MyBigWish

Rigtig flot baby mave 

Anmeld

25. februar 2012

Kay

grøn · ært skriver:

Taak! :-D
Vægten i dag siger +13 kg  Synes godt nok det er vildt - jeg har jo ligesom stadig 12 uger tilbage :-P  

jo men det ser da ud til det sidder på maven indtil videre men kan godt fordtå din tanke...

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Smuk, smuk mave

Anmeld

25. februar 2012

Giraffen

grøn · ært skriver:

Så nåede jeg ind i 3. trimester - det er stoort :-D Og dagen blev 'fejret' med en 6,8 km lang gåtur ;-) Herligt at jeg stadig kan bevæge mig så meget!

Den lille - som jo slet ikke er lille mere - er begyndt at møvle mere end den sparker. Tilgengæld kan den godt nok nå højt op og langt ud i siderne nu! Det er vildt at mærke den samtidig i begge sider; det giver ligesom et billede af, hvor stor vores lille my er.

iih den mave er bare så flot  især de øvre linjer, det er bare smukt smukt smukt !

Hilsen Line - der er 35+3 og netop hjemvendt fra 1 times Zumba 

Anmeld

25. februar 2012

banana3

grøn · ært skriver:

sikke en flot mave ! hold da helt op.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.