Kan ikke finde på en overskift!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

En der står mig meget nær (M) fejler en masse .

Nu er hun "indlagt" på et behandlingsted hvor dagen starter med en varmepude,så morgenmad,så afslapning,så bassin,så afslapning,så frokost,så øvelser og så ellers fri. Sadan ser dagene ud. Opholdet vare 16-21 dage før man udskrives.

Hvad får M ud af det ophold?

Når opholdet på behandlingsstedet er slut i marts så kommer M jo hjem til sigselv hvor hun ikke bliver vækket med en varmepude og ikke får alle de her oplevelser hver dag. Hvad sker der så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Anonym trådstarter

21. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Nu er hun "indlagt" på et behandlingsted hvor dagen starter med en varmepude,så morgenmad,så afslapning,så bassin,så afslapning,så frokost,så øvelser og så ellers fri. Sadan ser dagene ud. Opholdet vare 16-21 dage før man udskrives.

Når opholdet på behandlingsstedet er slut i marts så kommer M jo hjem til sigselv hvor hun ikke bliver vækket med en varmepude og ikke får alle de her oplevelser hver dag. Hvad sker der så?

Det er jo svært at svare på når man ikke ved hva personen fejler syntes jeg. Måske det ska virke aflastende

Anmeld

5. marts 2012

iris-mor

Jeg har ikke været indlagt, så det kan jeg ikke svarer på.

Men som depressiv person kan jeg sige at det at komme væk, ikke at skulle tænke på noget som helst, at folk vil hjælpe en også med de simple ting så som tandbørstning etc er skønt. Batterierne bliver ladt op, og så kan man klare sig lidt igen.

Håber det hjælper M

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Afbræk i hverdagen? Omsorg? Når du ikke skriver hvad hun fejler, så er det jo svært at sige...

Anmeld

5. marts 2012

merle2010

da jeg var indlagt fik jeg osse kuglebade og musikhovedpude samt kugledyne o.s.v.

det hjalp så meget

jeg fik min kugledyne med hjem, så havde da lidt tilbage...

bare det at blive plejet og få omsorg hjælper rigtig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.