Hjælp. Uren hud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Michalala

Jeg har altid døjet lidt med uren hud. Før min graviditet brugte jeg Basiron, som er et lægemiddel fra apoteket. Dette indeholder dog antibiotika, hvorfor jeg ikke kan bruge det under min graviditet.

Siden jeg er blevet gravid er det blevet ekstremt. Både i ansigtet men også på ryggen. Har fået nogle virkelig grimme ar.

På apoteket anbefalede de mig i stedet "Eau thermal Avéne" Men helt ærligt syntes jeg slet ikke det hjælper. Nogle af jer der har gode erfaringer med produkter mod uren hud, som jeg kan bruge under graviditeten?

Håber I kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffin_girl

Michalala skriver:

Jeg har altid døjet lidt med uren hud. Før min graviditet brugte jeg Basiron, som er et lægemiddel fra apoteket. Dette indeholder dog antibiotika, hvorfor jeg ikke kan bruge det under min graviditet.

Siden jeg er blevet gravid er det blevet ekstremt. Både i ansigtet men også på ryggen. Har fået nogle virkelig grimme ar.

På apoteket anbefalede de mig i stedet "Eau thermal Avéne" Men helt ærligt syntes jeg slet ikke det hjælper. Nogle af jer der har gode erfaringer med produkter mod uren hud, som jeg kan bruge under graviditeten?

Håber I kan hjælpe.

Hvad med at gå i Matas? De har mange produkter uden parabener som man kan bruge under graviditet.

Anmeld

23. februar 2012

Michalala

AalborgPigen skriver:

Hvad med at gå i Matas? De har mange produkter uden parabener som man kan bruge under graviditet.

Ja, det kunne godt være jeg skulle gøre det. Jeg har efterhånden købt mig fattig i mange produkte som ikke virker. Men måske jeg alligevel skulle give det en chance. Har jo ikke så mange andre muligheder Tak for dit svar.

Anmeld

23. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg brugte en serie til uren hud fra Body shop,den hjalp med at jeg ikke så forfærdentlig ud..

Og mod arrene kan du bruge Bio-oil til at mindske dem, bruger den selv til mine strækmærker og det virker.. Ved ikke om man må bruge den under graviditet men kan du evt forhøre dig om hos Matas

fandt lige dette http://www.bio-oil.com/da/product/formulation

Anmeld

26. februar 2012

Michalala

AalborgPigen skriver:

Øv. Desværre ingen produkter i Matas uden hverken parfume eller parabener. Jeg må prøve apoteket igen eller bodu shop)

Anmeld

26. februar 2012

Michalala

Hailiesmom11 skriver:

Jeg brugte en serie til uren hud fra Body shop,den hjalp med at jeg ikke så forfærdentlig ud..

Og mod arrene kan du bruge Bio-oil til at mindske dem, bruger den selv til mine strækmærker og det virker.. Ved ikke om man må bruge den under graviditet men kan du evt forhøre dig om hos Matas

fandt lige dette http://www.bio-oil.com/da/product/formulation

Bio-oil er hermed købt) Tak for rådet. Ville være dejligt at slippe af med de mange ar og for den sags skyld også strækmærker, hvis det virkelig hjælper

Anmeld

26. februar 2012

Hailiesmom11

Michalala skriver:

Bio-oil er hermed købt) Tak for rådet. Ville være dejligt at slippe af med de mange ar og for den sags skyld også strækmærker, hvis det virkelig hjælper

Men husk nu de lover ikke de bliver fjernet men at de bliver mindre tydelige..

Jeg har tør hudpletter på mine arme de er næsten væk og jeg har brugt det 4 gange på det.. plus at jeg har lagt mærke til at mine strækmærker ændre sig

Anmeld

26. februar 2012

L&V

Michalala skriver:

Håber I kan hjælpe.

Det var ellers den jeg ville anbefale, bruger den nemlig selv og er så glad for den Mener os dermalogica laver noget men det koster nok en mindre formue

Anmeld

26. februar 2012

Francisca

Dermalogica har en rigtig god serie til uren hud. har en veninde som brugte det og hun var meget tilfreds.

Ellers har ole henriksen også lavet en god natcreme som fjerner urenheder.

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Michalala skriver:

Øv. Desværre ingen produkter i Matas uden hverken parfume eller parabener. Jeg må prøve apoteket igen eller bodu shop)

Ej hvor mystisk... Håber du fandt noget andet så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.