Er jeres mænd blevet mere "faderlige"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej. Dette tråd henvender sig nok mest til de af jer der skal være forældre for første gang.

Jeg læste for nyligt at mænd har en tendens til at blive (mere eller mindre ubevidst) mere faderlige i deres opførsel når de skal til at være fædre.

Har i oplevet at jeres mænd opfører sig anderledes? Måske er han begyndt at lave mad hyppigere, gør mere rent, eller viser interesse for ting han aldrig før har vist interesse for. Eller måske virker han bare mere moden og ældre. Det kan være alt muligt.

Selv er min egen begyndt at drikke rødvin til maden, hvilket kan aldrig har gjort før. Og den anden dag snakkede han om hvor hyggeligt det kunne være at sidde i en lænestol med en majspibe i munden(på trods af at han ikke ryger).

Ja, det var så nogle få eksempler. Ku være sjovt at høre hvor "skøre" jeres mænd er blevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

mette moren

hej. min kærest er først blevet mere faderlig efter vores nr 2 er kommet.. 4 dage efter hun blev født kom han hjem med en hel stak bodystoking... hmm mærkeligt det har han aldrig gjordt til vores den store, han køber ikke engang tøj til sig selv.. og støvsugern er han også begyndt at rende en del rundt med

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Nope intet er ændret her synes jeg han er sig selv.
Men vi ændre mødrene ændre sig jo os så det vel meget normalt at nogen mænd os gør det

Anmeld

24. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Ikke det der ligner - tværtom Han har nogenlunde samme alder som Jesse - altså 3 Han har udviklet en sans for tegnefilm, lego, biler og brio. I dag har han købt hindbær sodavand, så det siger vist sig selv. Herhjemme laver han det samme som altid.

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Ikke det der ligner - tværtom Han har nogenlunde samme alder som Jesse - altså 3 Han har udviklet en sans for tegnefilm, lego, biler og brio. I dag har han købt hindbær sodavand, så det siger vist sig selv. Herhjemme laver han det samme som altid.

Hi hi sådan tror jeg os det bliver her han er allerede begynd og snakke om at han ikke kan vente til at det skal lege med lego osv hi hi dejligt med et stor legebarn os griner

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Nej syntes ikke han har foranderet sig...
Han hvade aldrig sagt ja til en lille baby hvis ikke han følte sig klar... men nu er han osse rigtig god til børn...

Anmeld

24. marts 2009

sandra-t

nej her err heller ik de store forandringer. kewin tror stadig han er ung og fri som inden vi fik barn

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hi hi sådan tror jeg os det bliver her han er allerede begynd og snakke om at han ikke kan vente til at det skal lege med lego osv hi hi dejligt med et stor legebarn os griner

Hehe kæresten har næsten købt en racebane med 14 luper og 17 biler til og 100 fjernstyrede biler... og jeg driller han jo selvfølgelig med at han lille dreng meget heller vil ride sammen med mor

Her kunne kæresten altså osse godt finde på at komme hjem med hindbær sodavand og flødeboller og så skulle der bare hygges med lego.

selv nu når han er sammen med sine fættere som er mellem 10 og 16 så leger han vil biler, lego osv.

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Hehe kæresten har næsten købt en racebane med 14 luper og 17 biler til og 100 fjernstyrede biler... og jeg driller han jo selvfølgelig med at han lille dreng meget heller vil ride sammen med mor

Her kunne kæresten altså osse godt finde på at komme hjem med hindbær sodavand og flødeboller og så skulle der bare hygges med lego.

selv nu når han er sammen med sine fættere som er mellem 10 og 16 så leger han vil biler, lego osv.

Hmm her hjemme elsker vi altså hindbær sodavand os før vi blev gravide, sjovt i skriver der forbinder man det med børn el hvad?

Knus Di

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hmm her hjemme elsker vi altså hindbær sodavand os før vi blev gravide, sjovt i skriver der forbinder man det med børn el hvad?

Knus Di

nej vi bruger det skam osse til drinkes og grønne sodavand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.