Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grøn · ært skriver: Sukker og syltetøj.. Bryder mig ikke om pandekager med is.. Kan godt spise isen ved siden af, men ikke i samme bid som pandekagen
Sukker og syltetøj.. Bryder mig ikke om pandekager med is.. Kan godt spise isen ved siden af, men ikke i samme bid som pandekagen
Sikke mystisk.. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: NNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
NNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Hahahahahahahah Så hop på tanken
Chrizta skriver: Altid med is, det smager mums :-)Nogle gange...Is og syltetøjIs og nutellaIs og chokolade sauce (kun Odense)Hvis vi ikke har is så uden noget eller springer helt over.
Altid med is, det smager mums :-)Nogle gange...Is og syltetøjIs og nutellaIs og chokolade sauce (kun Odense)Hvis vi ikke har is så uden noget eller springer helt over.
Ja jeg elsker også bare med is Mums
Dot D skriver: Altså, der mangler SIRUP på din liste men har også krydset is
Altså, der mangler SIRUP på din liste men har også krydset is
undskyld
Det glemte jeg.. Det kan jeg ikke lide ... Stegt sukker smager det af .
morethanperfect skriver: Hahahahahahahah Så hop på tanken
overvejer bare at spise med syltetøj og flormelis
AalborgPigen skriver: BACON ???? Bare det ?! Undskyld Jeg er også pandekage sulten
BACON ???? Bare det ?!
Undskyld
Jeg er også pandekage sulten
Ja bare bacon. Det skal man absolut ikke kimse af. En pandekage foldet i kvarte og så lige et par stykker bacon proppet i den og så har du den bedste pandekage håndmad Det fortjener faktisk også en af dem her
chael skriver: Sirup. Mums, det er det bedste*C
Sirup. Mums, det er det bedste*C
Puha nej .. ej .. Men jeg syntes det smager af stegt sukker.. Nej tak
nettemor skriver: Ja bare bacon. Det skal man absolut ikke kimse af. En pandekage foldet i kvarte og så lige et par stykker bacon proppet i den og så har du den bedste pandekage håndmad Det fortjener faktisk også en af dem her
Det må jeg da prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128