6,8 km gåtur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

grøn · ært

PYHA!! Men hvor føler jeg mig utrolig priviligeret, at jeg kan bevæge mig så langt uden pauser - 6,8 km.'s gåtur blev det til i dag, sammen med min Michael :-) Vi kom vidt omkring og det var super hyggeligt og dejligt!

iih, ja, måtte bare lige ud med, hvor skønt det er, at jeg kan gå så langt! Vi skal jo snart til Prag (GLÆDER MIG!!!!!), så det er jo ret vigtigt, at jeg kan gå langt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

NNL

Det må være dejligt at kunne gå så langt Det kan jeg ikke prale med mere, det begynder at gøre ondt i lænden og i lysen, bare jeg går hen i Brugsen (et par 100 meter) Og så er jeg allerede forpustet når jeg er halvvejs...

Men fedt at du kan holde dig så aktiv, det tager jeg hatten af for

Anmeld

23. februar 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Det må være dejligt at kunne gå så langt Det kan jeg ikke prale med mere, det begynder at gøre ondt i lænden og i lysen, bare jeg går hen i Brugsen (et par 100 meter) Og så er jeg allerede forpustet når jeg er halvvejs...

Men fedt at du kan holde dig så aktiv, det tager jeg hatten af for

Pyha, det var da enormt træls :-S  Har du en fitnessbold derhjemme? Så kan du da lave lidt "sidde på numsen og løfte det ene ben og så det andet ben"-øvelser. De er altså super for lænden, lysken - og de indre mavemuskler. De har i hvert fald gjort underværker for mig! :-)

Anmeld

23. februar 2012

baby84

grøn · ært skriver:

PYHA!! Men hvor føler jeg mig utrolig priviligeret, at jeg kan bevæge mig så langt uden pauser - 6,8 km.'s gåtur blev det til i dag, sammen med min Michael :-) Vi kom vidt omkring og det var super hyggeligt og dejligt!

iih, ja, måtte bare lige ud med, hvor skønt det er, at jeg kan gå så langt! Vi skal jo snart til Prag (GLÆDER MIG!!!!!), så det er jo ret vigtigt, at jeg kan gå langt :-)

Du er sej..jeg kan ikke gå 100 m uden at være på dødens rand.. puha. skal igang med at motionere lige så snart der er barsel Har du trænet løbende??

Anmeld

23. februar 2012

grøn · ært

baby84 skriver:

Du er sej..jeg kan ikke gå 100 m uden at være på dødens rand.. puha. skal igang med at motionere lige så snart der er barsel Har du trænet løbende??

Hehe, det må siges at lyde meget hårdt :-S Bliver godt for jer begge, når I kan gå igen efter fødslen! :-)

Jeg har bestemt trænet løbende! :-) Jeg løb også stort set hver dag indtil uge 12, hvor min lysk og iskiasnerve så sagde pænt nej tak. Jeg har ikke kunne løbe siden :-( Hvis jeg prøver, er jeg bare i total smerte 2-3 dage efter. Men cykling og crosstrainer kan jeg sagtens stadig :-) Og styrketræning - og yoga og pilates og svømning xP :-D ...og gå :-D

Anmeld

23. februar 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

Misunder dig Jeg har så ondt i lænd og baller, at jeg har problemer med alt. Selv det basale som at komme ud af sengen om morgenen, eller rejse sig fra sofaen. Det min kæreste synes er sjovest, er min daglige kamp for at tage trusser på om morgenen Jeg kan sagtens gå uden at blive forpustet, men nøj hvor har jeg ondt resten af dagen (mere end normalt)

Anmeld

24. februar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Pyha, det var da enormt træls :-S  Har du en fitnessbold derhjemme? Så kan du da lave lidt "sidde på numsen og løfte det ene ben og så det andet ben"-øvelser. De er altså super for lænden, lysken - og de indre mavemuskler. De har i hvert fald gjort underværker for mig! :-)

Sådan en har jeg desværre ikke, men har overvejet at skaffe mig en alligevel til den lille når han kommer, man kan lave mange sjove ting med en baby på en fitness bold Kan være jeg skal ud og købe en nu så

Og tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.