Hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Øv... har ikke været på arbejde i dag (total dårlig samvittighed) .... I går aftes fik jeg dunrende hovedpine... natten igennem... og ja det meste af i dag.... Kæresten har givet massage, og det hjalp.. Men nu kommer den snigende igen..

Måske har jeg for meget om ørerne eller måske er det bare myoser...

Blir bare altid lidt nervøs, (er vist en alt for pylret gravid).... Er 15+3 og maven ligner stadig sig selv, og er ikke vokset... Godt jeg ska til jordermoder på mandag... så kan hun vel sige et eller andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

MorEllen

Øv, hovedpine er træls . Du må godt tage Panodil selv om du er gravid

Og for at berolige dig ang. maven; min mave var flad som en pandekage helt til uge 20

God bedring med dig

Anmeld

21. februar 2012

kvinde84

Uha, ja hovedpine er træls, og det er svært at sige hvorfor den kommer hos netop dig. Jeg selv fik dundrende hovedpine i 1-2 ugers tid, og da jeg var ret sikker på at det skyldes jerntabletterne, så kvittede jeg dem, og vupti hovedpinen var væk Jeg personligt ville aldrig tage panodil, da man har påvist sammenhæng mellem panodil og drenges nedsatte fertilitet. Men dog er det stadigt betragtet som ok indenfor sundhedsvæsenet at tage dem.

Vedrørende maven, så kunne man heller ikke se synderligt meget på mig heller, før jeg var lidt over halvvejs

Anmeld

21. februar 2012

Muffinmus

rigtigt mange gravide får graviditetsbetinget hovedpine desværre...det følger ofte bare med uden nogen egentligt grund. Ofte kommer den mellem uge 10-20 og går væk igen af sig selv.

Så ja, det er sur mås, been there men var dog på job hver dag, selv om det er røvtur.

Så, hvis du tager dit jern så din blodprocent er ok og drikker dit daglige vand, så tænker jeg det er den samme hovedpine der rammer mange andre gravide i de uger. Nogle kan få hovedpine af jern, så prøv evt at skifte mærke..jeg fik det af dem der hedder Gravidjern den her gang, så nu tager jeg en anden vitaminpille.

Anmeld

21. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Øv... har ikke været på arbejde i dag (total dårlig samvittighed) .... I går aftes fik jeg dunrende hovedpine... natten igennem... og ja det meste af i dag.... Kæresten har givet massage, og det hjalp.. Men nu kommer den snigende igen..

Måske har jeg for meget om ørerne eller måske er det bare myoser...

Blir bare altid lidt nervøs, (er vist en alt for pylret gravid).... Er 15+3 og maven ligner stadig sig selv, og er ikke vokset... Godt jeg ska til jordermoder på mandag... så kan hun vel sige et eller andet...

Jeg lider også rigtig meget af hovedpine... Gjorde jeg nu også inden jeg blev gravid, men det var mere sådan migræne agtigt.. Nu er det bare den der dundrende, trykkende hovedpine.. jeg har den næste hver dag nu, og det er mega træls, men det er vist desværre bare en af generne ved graviditet....

Maven kan jeg ikke hjælpe med da min er vokset en del, men ved der er mange hvor maven først vokser når de er omkring halvvejs, så bare rolig, det behøver ikke betyde noget.. bare vent lige pludselig så skyder den udad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.