Motiveret ansøgning til sygeplejeuddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.150 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Meilby

Hej piger!

Jeg vil gerne søge ind på sygeplejestudiet med start til sommer

Jeg har været ansat, som pædagogmedhjælper i en vuggestue i 3 år, og vil derfor søge ind på kvote 2, da jeg tænker det må tælle som erhvervserfaring Men hvordan laver man lige sådan en motiveret ansøgning, som der forventes at følge med til kvote 2?

Tænkte om der er nogle der har nogle råd eller om jeg måske må se jeres ansøgning, for at få et indblik i hvad der skal med og hvordan man sætter den op? Har forsøgt at søge på nettet, men synes ikke jeg kan finde noget

På forhånd tak

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Meilby

Slet ingen?

Anmeld

21. februar 2012

sne190810

Jehg har ikke selv brugt kvote 2, men har fundet et link som måske hjælper dig lidt?

http://politiken.dk/uddannelse/ECE1216724/saadan-skriver-du-en-god-kvote-2-ansoegning/

Anmeld

22. februar 2012

Meilby

sne190810 skriver:

Jehg har ikke selv brugt kvote 2, men har fundet et link som måske hjælper dig lidt?

http://politiken.dk/uddannelse/ECE1216724/saadan-skriver-du-en-god-kvote-2-ansoegning/

Tusind tak - vil jeg lige kigge nærmere på

Anmeld

1. september 2012

JMA25

Hej Meilby.

Jeg faldt lige over dit indlæg, og jeg er simpelthen nødt til at høre om du fik søgt ind på uddannelsen, og i så fald, kom du så ind?

Jeg overvejer selv at søge ind genne, kvote 2 næste år, men har desværre fundet frem til, at chancerne er små.

Hilsen Mette.

Anmeld

1. september 2012

Meilby

JMA25 skriver:

Hej Meilby.

Jeg faldt lige over dit indlæg, og jeg er simpelthen nødt til at høre om du fik søgt ind på uddannelsen, og i så fald, kom du så ind?

Jeg overvejer selv at søge ind genne, kvote 2 næste år, men har desværre fundet frem til, at chancerne er små.

Hilsen Mette.

Hej Mette!

Det var da sødt af dig og skrive

Jeg fik sendt min kvote 2 ansøgning, og startede på studiet i mandags, så det hele flaskede sig

Jeg har faktisk ikke vildt meget "erfaring", der relaterer sig til sygepleje, men har været i en vuggestue 3 år, og er jo derfor vandt til omsorgsarbejde

Der kan jo aldrig ske andet end man får afslag

Held og lykke med det hele

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.