mine bryster lækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Sujan

Har termin d. 25 marts.. er jo lige om snart..

Ved ikke om kroppen er ved at gøre klar eller hvad.. for lige her for lidt siden begyndte mit ene bryst at lække gulig væske.. må være rå mælk.. puha håber da ikke de begynder at løbe eller noget for så er 4-5 uger altså lang tid inden hun kommer...

Andre der har oplevet det??? og hvornår. Og er det tegn på noget eller sker det bare nogle gange? og til dem der har oplevet det.. bliver det værre eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

HoltSchmidt

Sujan skriver:

Har termin d. 25 marts.. er jo lige om snart..

Ved ikke om kroppen er ved at gøre klar eller hvad.. for lige her for lidt siden begyndte mit ene bryst at lække gulig væske.. må være rå mælk.. puha håber da ikke de begynder at løbe eller noget for så er 4-5 uger altså lang tid inden hun kommer...

Andre der har oplevet det??? og hvornår. Og er det tegn på noget eller sker det bare nogle gange? og til dem der har oplevet det.. bliver det værre eller hvordan?

Det har mine gjort i 2-3 mdr nu. Jeg blev noget chokkeret de første par gange, men da jeg fik snakket med jordemoderen om det, beroligede hun mig med, at det er meget normalt og det ikke betyder at man er på vej i fødsel. Nogle oplever det, mens andre ikke gør.

Anmeld

22. februar 2012

Bullerfnis

Ork ja, mine har vel lækket i 6 mdr. nu. Ikke meget, men kan da se lidt i bh'en af og til. Tag det bare helt roligt, det er blot brysterne der producerer den første råmælk. Og bare rolig, det står altså ikke pludselig ud i tykke stråler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.