Negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

michella94

Hej

Jeg har et spørgsmål, jeg er lige stoppet med mine p-piller den 26 januar og fik ikke lige fortalt det til min kæreste hvor han så under samleje kom op i mig.. Vi har begge været ret nervøse over det, fordi jeg kun er 17 år og mener ikke selv jeg ville være parat. Vi havde sex den 15 februar og tog så en test dagen efter som viste negativ. Min mens kom så ikke her den 17 febuar som den burde og købte så en i dag der også viste negativ.. Jeg har MEGET ømme bryster, selv min veninde kunne se forskel på dem og skal tisse konstant.. Burde jeg gå til lægen? eller burde jeg bare slappe af'? Håber i kan hjælpe mig med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Kay

michella94 skriver:

Hej

Jeg har et spørgsmål, jeg er lige stoppet med mine p-piller den 26 januar og fik ikke lige fortalt det til min kæreste hvor han så under samleje kom op i mig.. Vi har begge været ret nervøse over det, fordi jeg kun er 17 år og mener ikke selv jeg ville være parat. Vi havde sex den 15 februar og tog så en test dagen efter som viste negativ. Min mens kom så ikke her den 17 febuar som den burde og købte så en i dag der også viste negativ.. Jeg har MEGET ømme bryster, selv min veninde kunne se forskel på dem og skal tisse konstant.. Burde jeg gå til lægen? eller burde jeg bare slappe af'? Håber i kan hjælpe mig med gode råd

hvis du tror det vil gøre dig mere tryg så gå til lægen...

under alle omstændighedder ville jeg nok teste igen om et par dage hvis jeg var dig

Anmeld

21. februar 2012

.....

michella94 skriver:

Hej

Hvis du er stoppet helt med p-piller, skal din krop lige vænne sig til at du ikke tager p-pillerne mere. Men at du ikke har fået menstruation endnu, er måske lidt underligt . Det med "symptomerne" , skal man nogen gange lade være med at tænke ALT for meget over, da man til sidst kan bilde kroppen ind at man rent faktisk er gravid.

Jeg synes dog at det ville være en god ting at gå til lægen, så du kan få ro i sindet igen

Anmeld

21. februar 2012

michella94

tak ! det vil jeg så gøre. 

kram

Anmeld

21. februar 2012

FrkZier

michella94 skriver:

Hej

tag en test igen om et par dage og se hvad den siger, det kan jo være at din mens. når at komme inden det - og hvis ikke kan du jo godt prøve at snakke med din læge for at få lidt mere ro i sjælen

Anmeld

21. februar 2012

Gry91

Symptomerne kan også være din krop som reagerer på at du er stoppet med p-piller men hvis du bliver ved med at være usikker, så vent nogle dage og tag en test mere

Anmeld

21. februar 2012

michella94

Jeg har snakket med min mor, fordi det var noget jeg havde brug for. Og da hun var gravid kunne de ikke se det før lang tid efter.. Kan det være arveligt*??? 

Anmeld

21. februar 2012

LilleChelle

Jeg havde også en masse 'graviditetssymptomer' de første måneder efter p-pillestop. Så det skal du nok ikke gå så højt op i. 

Du kan aldrig teste positivt dagen efter samleje. 

Så tag det roligt, menstruationen skal nok komme. 

- Og husk beskyttelse næste gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.