Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ja, mon ikke det er fordi du virkelig er blomstret op nu hvor du ikke er så presset?
ja, mon ikke det er fordi du virkelig er blomstret op nu hvor du ikke er så presset?
jo... og har heller ikke lige så ondt efter jeg ikke har alle de tunge løft og dumme bevægeler i løbet af dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: tak var i føtex i dag og nøj hvor folk er begynt at kigge på min mave... forventer kun det bliver "værer"
tak
var i føtex i dag og nøj hvor folk er begynt at kigge på min mave...
forventer kun det bliver "værer"
Synes den er rigtig fin
Baagøe skriver: Synes den er rigtig fin
mange tak
Kay skriver: mange tak
Velbekomme
Kay skriver: var på besøg på arbejdet i dag... skulle udfylde et par papire og så kunne jeg jo lige sige hej til mine kollegaer jeg fik afvide at de syntes godt nok jeg var vokset... på den uge de ikke har set mig... måtte hjem og kigge og tja... er jeg vist også... men vægten siger stadig 82 kg.
var på besøg på arbejdet i dag... skulle udfylde et par papire og så kunne jeg jo lige sige hej til mine kollegaer
jeg fik afvide at de syntes godt nok jeg var vokset... på den uge de ikke har set mig...
måtte hjem og kigge og tja... er jeg vist også... men vægten siger stadig 82 kg.
uuuuh hvor du fiiin
FrkZier skriver: uuuuh hvor du fiiin
Hvor er det en fin mave, og du ser så glad ud
Nessie skriver: Hvor er det en fin mave, og du ser så glad ud
er også rigtig glad for min mave
har lige fået taget nyt i dag... med fint hår og alt muligt dem glæder jeg mig til st lægge på snart
Kay skriver: er også rigtig glad for min mave har lige fået taget nyt i dag... med fint hår og alt muligt dem glæder jeg mig til st lægge på snart
Dem glæder jeg mig til at se
Nessie skriver: Dem glæder jeg mig til at se
hihi... håber snart at få dem på mail.... med lækkert sat hår og kjole på men det var min fars kollega der tog dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128