29+0 - tiden flyver og maven vokser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

NNL

Hold da helt op hvor jeg synes det går stærkt nu. 29 fulde uger, og nu kun 11 uger til termin. Synes lige jeg var halvvejs

Men jeg nyder at være gravid. Er en af de heldige, som ikke har nogle større gener Maven er selvfølgelig ved at være lidt i vejen, og vægten fra den kan også mærkes i ryg og lænd. Og det er svært at ligge ordentligt om natten

Ellers håber og tror jeg på at bettemanden trives derinde Er ikke det mindste i tvivl om at han er glad for sit legetøj = mine ribben og min blære Men nyder hver eneste spark!!

Vægten siger nu +13 kg, så mit håb om maks 15 kg vægtstigning bliver desværre nok ikke en realitet... Synes dog det sidder mest på maven, så det er fint nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

JH12

Hvor er du altså bare rigtig fiin

Jeg tror også det sidder på maven, og det sidder rigtig flot, flot babyhule .. Jeg er sikker på Sigurd stor trives inde i mors mave ..

De 11 uger går forhåbentligt HURTIG!  Og kan godt forstå du nyder hver eneste spark, det er sådan en særlig følelse, og skønt at vide der er liv i maven 

Anmeld

21. februar 2012

Koen.

Så fin mavse, den vokser bare derud af

Anmeld

21. februar 2012

Kay

nej en fin mavse

Anmeld

21. februar 2012

Kruse90

Det er så fin en mavse du har
Det går pludselig stækt ja Det har du ret i hehe.
Den sidder så flit på dig

Kram Carina og Filucca

Anmeld

21. februar 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Hvor er du altså bare rigtig fiin

Jeg tror også det sidder på maven, og det sidder rigtig flot, flot babyhule .. Jeg er sikker på Sigurd stor trives inde i mors mave ..

De 11 uger går forhåbentligt HURTIG!  Og kan godt forstå du nyder hver eneste spark, det er sådan en særlig følelse, og skønt at vide der er liv i maven 

Ihh tak Håber skam også han trives derinde Og ja ikke mindst håber jeg at de 11 uger (eller deromkring) går hurtigt så han kan komme ud til os, men han mp godt lige blive derinde lidt endnu

Anmeld

21. februar 2012

NNL

tanja. skriver:

Så fin mavse, den vokser bare derud af

Tak for det Ja det går altså hurtigt lige pludselig

Anmeld

21. februar 2012

NNL

Kay skriver:

nej en fin mavse

1000 tak

Appropos billeder, så elsker jeg dit profil billede

Anmeld

21. februar 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Det er så fin en mavse du har
Det går pludselig stækt ja Det har du ret i hehe.
Den sidder så flit på dig

Kram Carina og Filucca

Tak skal I have (dig og Filucca)  Og i lige måde!!! Det er dejligt at tiden går stærkt, selvom det er så hyggeligt at have ham derinde

Anmeld

21. februar 2012

Kay

NNL skriver:

1000 tak

Appropos billeder, så elsker jeg dit profil billede

hihi gør jeg også... fandt det på google en gang... sys det er sååå sødt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.