Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da helt op hvor jeg synes det går stærkt nu. 29 fulde uger, og nu kun 11 uger til termin. Synes lige jeg var halvvejs
Men jeg nyder at være gravid. Er en af de heldige, som ikke har nogle større gener Maven er selvfølgelig ved at være lidt i vejen, og vægten fra den kan også mærkes i ryg og lænd. Og det er svært at ligge ordentligt om natten
Ellers håber og tror jeg på at bettemanden trives derinde Er ikke det mindste i tvivl om at han er glad for sit legetøj = mine ribben og min blære Men nyder hver eneste spark!!
Vægten siger nu +13 kg, så mit håb om maks 15 kg vægtstigning bliver desværre nok ikke en realitet... Synes dog det sidder mest på maven, så det er fint nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du altså bare rigtig fiin Jeg tror også det sidder på maven, og det sidder rigtig flot, flot babyhule .. Jeg er sikker på Sigurd stor trives inde i mors mave ..
De 11 uger går forhåbentligt HURTIG! Og kan godt forstå du nyder hver eneste spark, det er sådan en særlig følelse, og skønt at vide der er liv i maven
nej en fin mavse
Det er så fin en mavse du har Det går pludselig stækt ja Det har du ret i hehe.Den sidder så flit på digKram Carina og Filucca
Joyce1986 skriver: Hvor er du altså bare rigtig fiin Jeg tror også det sidder på maven, og det sidder rigtig flot, flot babyhule .. Jeg er sikker på Sigurd stor trives inde i mors mave .. De 11 uger går forhåbentligt HURTIG! Og kan godt forstå du nyder hver eneste spark, det er sådan en særlig følelse, og skønt at vide der er liv i maven
Ihh tak Håber skam også han trives derinde Og ja ikke mindst håber jeg at de 11 uger (eller deromkring) går hurtigt så han kan komme ud til os, men han mp godt lige blive derinde lidt endnu
tanja. skriver: Så fin mavse, den vokser bare derud af
Så fin mavse, den vokser bare derud af
Tak for det Ja det går altså hurtigt lige pludselig
Kay skriver: nej en fin mavse
1000 tak
Appropos billeder, så elsker jeg dit profil billede
Kruse90 skriver: Det er så fin en mavse du har Det går pludselig stækt ja Det har du ret i hehe.Den sidder så flit på digKram Carina og Filucca
Tak skal I have (dig og Filucca) Og i lige måde!!! Det er dejligt at tiden går stærkt, selvom det er så hyggeligt at have ham derinde
NNL skriver: 1000 tak Appropos billeder, så elsker jeg dit profil billede
hihi gør jeg også... fandt det på google en gang... sys det er sååå sødt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128