Jeg havde en hormonspiral i ca. 3 år, men valgte at få den ud, så vi kunne få barn nr. 2.
Fik afvide af lægen at der ville gå ca. 3-6 måneder før alle hormonerne var "drevet ud" og kunne nok først blive gravid derefter.
Men men... 1 uge efter jeg fik den fjernet havde jeg ÆL og blev gravid! Er nu 7 uger henne!!
Hold da op!
Men er lykkelig
Og vi glæder os....
Mega tillykke dejligt når det går lidt hurtigt med af bleve gravid især når man ønsker det. Lidt sjovt for det samme prøve jeg i 1997. Jeg fik taget den ud i starten af aug mdr og teste så første positiv i nov jeg fik afvide der kunne går 6 uger til 6 mdr før man fik en normal mens cyklus jeg bløde så der den 5 aug og i nogle dage og første i starten af nov teste jeg positiv med termin den 12 maj 98 så jeg var gjort gravid ca den 18 aug sagde de.
Men desværre sket det triste af jeg den 29 nov på min 21 års fødselsdag fik en MA efter et hårdt slag i rygge og jeg faldt ned af en masse trappetrin så Vores Emma døde 16+4 henne pga hjertestop og pga min moderkage have reve sig løs eller hvordan man forklare det.
Men så den 24 jan 2001 fik jeg en dejlig søn og den 13 aug 2006 en dejlig pige og her den 23 dec 2009 en dejlig søn gravid samlagt 11 gang men kun født 4 børn ud af de 11 sådan er liv desværre.Jeg er en af dem der har nemt hved af blev gravid men uden progestan så har jeg pga MA i 1997 kun 15% chance for af gemfør en gravidite uden progestan.
Men er lykkelig for de 3 dejlig leven børn jeg har + en bonus søn på 14 år
.Hov det blev lidt langt.
Mvh Henriette
Anmeld