Pasning af børn under fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

AnnaK89

Hvornår fandt i ud af hvordan og hvorledes pasning af jeres andre børn, skulle forgå, da i skulle føde igen?

Jeg tænker, hvem skulle passe, skulle de være hos jer eller skulle I ud med jeres børn først?

De 2 vi har i tankerne, som kan passe Lærke med hendes specielle behov, arbejder som henholdsvis aftenvagt og nattevagt. 

De er de eneste der kan passe Lærke. 

Men de skal vel have en chance for at finde ud af noget med deres arbejde? Hvor lang tid før skal de vide det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

ønskerbaby

AnnaKJ skriver:

Hvornår fandt i ud af hvordan og hvorledes pasning af jeres andre børn, skulle forgå, da i skulle føde igen?

Jeg tænker, hvem skulle passe, skulle de være hos jer eller skulle I ud med jeres børn først?

De 2 vi har i tankerne, som kan passe Lærke med hendes specielle behov, arbejder som henholdsvis aftenvagt og nattevagt. 

De er de eneste der kan passe Lærke. 

Men de skal vel have en chance for at finde ud af noget med deres arbejde? Hvor lang tid før skal de vide det?

Nu går jeg godt nok hjemme men da min store bror og hans kone skulle have nr 2 aftalt vi de skulle ringe når de var sikker på hun var gået i fødsel hun skrev så en sms tidligt om morgen. han var vågen da jeg kom så jeg tog ham med hjem til mig

Anmeld

21. februar 2012

serinasmor

jeg ville spørge dem om hvornår de ville tro de skulle vide det ... så kan de også spørge på arbejde hvis de synes det er bedst

Anmeld

21. februar 2012

9510

Var så heldig at min søster og svoger ikke havde noget job da jeg skulle have knægten, så de kom og hentede den store.

Ringede til hende kl 22 om aftenen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.